بیش از ۴۰ اتوبوس در اغتشاشات اخیر آسیب دید

شهردار تهران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر پاکبانان و آتش‌نشانان که خادمان مردم هستند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، گفت: در جریان اغتشاشات ۴۳ دستگاه اتوبوس و ۵۴ ایستگاه اتوبوس نیز در سطح شهر تهران آسیب دید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی تا شهریور سال قبل که مدیریت شهری جدید روی کار آمد، ۲۶۳ میدان و بازارچه در سطح شهر داشتیم که در ماه‌های پایانی سال قبل ۳۱ بازارچه دیگر اضافه شد و برای سال جاری و سال آینده نیز در هر سال احداث ۱۰۰ میدان و بازارچه را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: از ۲۰۰ میدانی که مقرر بود احداث شود، ۲۲۰ زمین هدف گذاری شده است که ۴۰ مورد به قطعیت رسیده است و مابقی نیز در حال پیگیری است؛ از سوی دیگر امسال عدد بسیار خوبی در توسعه فروشگاه‌های شهروند نیز خواهیم داشت تا حرکت جدی در ثبات و کاهش قیمت لوازم خانگی انجام شود.

شهردار تهران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر پاکبانان و آتش‌نشانان که خادمان مردم هستند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، اضافه کرد: ۴۳ دستگاه اتوبوس شهرداری در آشوب‌های اخیر به همراه ۵۴ ایستگاه اتوبوس آسیب دید، اما ایستگاه‌های مترو با کار جدی که انجام شده است مصون ماندند.

وی در خصوص ورود اتوبوس‌های بازسازی و نوسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران گفت: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در این راستا هدف‌گذاری شده بود که بخشی از این میزان بازسازی تعدادی نوسازی بوده است که در حال تلاش برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به شهروندان هستیم و ۹۰۰ دستگاه اتوبوس هم تعهد دولت بوده که تأمین شده است.

کد خبر 607551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.