مهمترین هدف از بازگشایی پل فولاد، جلب رضایت شهروندان بود

شهردار اهواز گفت: تلاش کردیم با توجه به تاثیر قابل توجه پل فولاد بر کاهش ترافیک، زودتر از موعد آن را بازگشایی و رضایت شهروندان را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز _شنبه دوم مهرماه_ در آئین بازگشایی پل فولاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه از یازدهم خردادماه به دستور دادستان تردد خودروهای سبک و سنگین در پل فولاد محدود شد، کار کارشناسی برای ترمیم سازه‌ها آغاز شد و با تلاش‌های شبانه‌روزی این پل امروز به مرحله بازگشایی رسید.

وی افزود: با گذشت چهار ماه از انجام فعالیت‌های کارشناسی و تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری، بازسازی پل فولاد به نتیجه رسید.

شهردار اهواز با بیان اینکه بخش زیادی از فعالیت‌ها در زیر پل بر اساس سرقت‌های صورت گرفته انجام شد، گفت: در حال حاضر پس از ترمیم کامل پل کار آسفالت، رنگ‌آمیزی جداول، روشنایی و استحکام بخشی پل با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به سرانجام رسید.

وی با اشاره به جزئیات تأمین هزینه ترمیم پل فولاد اظهار کرد: مبلغ پنج میلیارد تومان از هزینه‌های بازسازی پل فولاد توسط شرکت فولاد خوزستان و مابقی توسط شهرداری اهواز تأمین شد.

امینی اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری از پل ششم که تأثیر خوبی بر کاهش ترافیک و تردد خودروهای سبک و سنگین را دارد، موجبات رضایت‌مندی شهروندان فراهم شده باشد.

کد خبر 607549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.