آماده‌سازی ۱۴ پارکینگ موقت در مشهد

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از آماده‌سازی ۱۴ پارکینگ موقت در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدجلال‌الدین حسینی‌واعظ اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور میلیونی عزاداران در ایام سوگواری در جوار مضجع منور رضوی، تأمین پارکینگ مورد نیاز زائران در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس ۱۴ پارکینگ موقت با ظرفیت حدود ۲۵۰۰ خودرو در کنار ۳۷۰۰ فضای پارک موجود در پارکینگ‌های دائم به بهره‌برداری رسیده است که برای آماده‌سازی این پارکینگ‌ها زیرساخت‌های لازم شامل مسطح‌سازی و خط‌کشی سطوح، تأمین و تجهیز سامانه‌های مدیریت پارکینگ و سامانه‌های نظارت تصویری جهت تأمین امنیت خودرو فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد اضافه کرد: تلاش شده است با نصب آویز و بنر اطلاع‌رسانی و استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب استفاده از پارکینگ‌ها برای زائران و مجاوران تسهیل شود که در حال حاضر تمام نیروهای شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی، شامل نیروهای اجرایی و فناوری، صف و ستاد و امور مشترکین در آماده‌باش کامل قرار دارند و پاسخ‌گویی به شهروندان نیز از طریق شماره تلفن ۳۱۲۹۸۴۸۴ انجام می‌شود.

وی گفت: ۱۵۶ نفر از پارکبانان شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی با بهره‌گیری از اطلاعات و آموزش‌های لازم در ایجاد انضباط ترافیکی با پلیس راهور در ایام پایانی ماه صفر همکاری خواهند کرد.

کد خبر 607517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.