فضاسازی شهر سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با فضـاسازی در سطح شهر خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فضاسازی در سطح شهر سمنان همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها و رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری‌های آنان در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار مانده است تا الگوی مناسبی از جریان‌های فرهنگی در جامعه باشد و در بین نسل جوان ترویج داده شود.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از سرفصل‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است، چراکه اگر دفاع مقدس نبود ایران، عزت، کرامت و استقلال نیز وجود نداشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این ایام یادآور سلحشوری مردم ایران به عنوان رهروان راستین سیدالشهدا است که در دوران دفاع مقدس زیباترین رنگ‌های اخلاق انسانی و الگوی استقامت و پایداری را بر جهانیان هویدا ساختند و با هدف پرچم‌داری از مجاهدت و ظلم‌ستیزی، با اهدای خون سرخ خود موجب پویایی و ماندگاری شرف و شهادت شدند.

نجم با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای بزرگداشت مدافعان کیان ایران اسلامی با هدف انتقال حماسه‌ها و ایثارگری اسطوره‌های مقاومت و شجاعت به نسل امروزی، گفت: این سازمان امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدام به فضاسازی معابر و میادین اصلی شهر در قالب شش بنر پرتابلی به متراژ ۷۲ مترمربع کرده است.

کد خبر 607507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.