دختران والیبالیست سپاهان آماده برای شروع لیگ دسته اول

تیم والیبال بانوان سپاهان با انجام برنامه‌های تمرینی و بدن‌سازی منظم، خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور آماده می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم والیبال بانوان سپاهان که از اواسط تیرماه برنامه تست‌گیری و تشکیل تیم را زیر نظر مربیان مطرح استان و هیئت والیبال آغاز کرده بود، اکنون با فاصله کمتر از ۲۰ روز تا نخستین مسابقه در چارچوب لیگ یک و مشخص شدن بیش از ۹۰ درصد ترکیب تیم و کادر فنی، تمرینات توپی و بدن‌سازی خود را برای استارت پرقدرت لیگ دسته یک بانوان انجام می‌دهد.

شایان ذکر است این دوره از رقابت‌های دسته آ، ۱۶ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای از نوزدهم مهر ماه سال جاری تا اواسط بهمن برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها در پنج هفته بوده و از نوزدهم مهرماه آغاز می‌شود که در نخستین دیدار، دختران سپاهان در رامسر به میدان خواهند رفت.

همچنین مسابقات هفته‌های دوم، سوم و پنجم در اصفهان برگزار خواهد شد و میزبانی هفته چهارم نیز با مازندران است.

لازم به ذکر است در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور مریم حدادی، صدیقه سروش، هاجر ربیع، انیسه یاوری، فاطمه طهماسبی، شهربانو اکبری و مریم شرکت به ترتیب به عنوان سرمربی، کمک مربی، مدیر تیم، بدنساز، تدارکات، پزشکیار و مدیر رسانه در کنار دختران والیبالیست سپاهان خواهند بود.

کد خبر 607487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.