نجات جان ۳۳۶ نفر از شهروندان یزد توسط آتش‌نشانان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به اعلام ۸۹۸ مورد حریق به این سازمان در طول شش ماه نخست سال، گفت: در این مدت آتش‌نشانان یزد جان ۳۳۶ نفر را در حوادث مختلف نجات دادند.

سیدمحمد حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با تسلیت ایام تسلیت خاندان نبوت (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است، اظهار کرد: در مجموع در طول شش ماهه اول امسال نزدیک به ۲۲۰۰ مورد اعزام به محل حوادث صورت گرفته در شهر یزد داشتیم.

وی در خصوص جزئیات این عملیات‌ها، تصریح کرد: از مجموع اعزامی‌های صورت گرفته از سوی سازمان آتش‌نشانی یزد، ۸۹۸ مورد مربوط به اعلام حریق‌هایی بود که از سوی شهروندان گزارش و توسط نیروهای تلاشگر آتش‌نشانی یزد اطفا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: ۱۵۸۶ مورد از خدمات صورت گرفته آتش‌نشانان نیز مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه نزدیک به ۱۲ مورد اعزامی از سوی آتش‌نشانی یزد برای امداد در حوادث صورت گرفته است، ادامه داد: در این حوادث ۱۱۰ نفر دچار مجروحیت شدند که توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند و ۱۷ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

حسینی‌پور با اشاره به نجات جان ۳۳۶ نفر از شهروندان یزد در طول شش ماه گذشته توسط آتش‌نشانان، گفت: آتش‌نشانان یزد در تمام حوادث تلاش می‌کنند که در سریع‌ترین زمان ممکن، اقدامات لازم را برای رفع مشکل و نجات جان شهروندان انجام دهند.

کد خبر 607469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.