تاسیس سازمان فناوری‌های نوین در اولویت شورای ششم تهران

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران در این دوره مصوبه ایجاد و تاسیس سازمان فناوری‌های نوین را به تصویب رسانده است که به موضوعات خلاقانه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _شنبه دوم مهرماه_ در مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور در مدرسه ابتدایی تقوا پیشگان در منطقه شش زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت و در شروع این آئین ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: کشور ایران افتخار این را دارد که حرم مطهر این امام رضا (ع) را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: آغاز سال تحصیلی یکی از زیباترین روزهای عمر هر دانش‌آموزی است، چرا که با آغاز سال تحصیلی جدید گامی دیگر جهت پیشرفت جامعه برمی‌داریم.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران خطاب به دانش‌آموزان، گفت: لازم است بدانید که چه جایگاه مهم و حساسی دارید؛ چرا که شما آینده‌سازان کشور هستید و وقتی می‌توانید آینده را بهتر بسازید که به سلاح علم و دانش روز مسلح باشید.

وی افزود: در دو سال گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا مدارس غیرحضوری شده بود و اتفاق خوبی نبود؛ امروز بازهم شاهد بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در سنگرهای علم و دانش هستیم که جای بسی خوشحالی دارد، ویروس کرونا با تمام بدی‌هایی که داشت، استفاده از روش‌های نوین آموزشی و تکنولوژی را بین دانش‌آموزان ترویج داد.

صادقی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید بدانید که دنیای امروز و دنیای فردا دنیای دانش و تکنولوژی است و هر چه بیشتر باید با آنها آشنا شوند و البته در راه درست از آنها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر تهران در این دوره مصوبه ایجاد و تأسیس سازمان فناوری‌های نوین را به تصویب رسانده است که به موضوعات خلاقانه می‌پردازد، این در حالی است که با کمبود مراکز نوآوری و فناوری مواجه هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد باید زمینه آشنایی و دسترسی هرچه بیشتر دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با حوزه نوآوری و خلاقیت را فراهم آوریم و از همین جا اعلام می‌کنم که این مدرسه که مزین به نام شهدا است، به عنوان مرکز پایلوت نوآوری و خلاقیت فعال شود.

کد خبر 607464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.