لزوم توجه به عدالت‌محوری هدف اصلی مدیریت شهری پایتخت

نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص توجه به عدالت‌محوری، گفت: کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران هدف اصلی مدیریت شهری دوره ششم است و امیدواریم در دوره خدمت به شهروندان این فاصله را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _شنبه دوم مهرماه_ در مراسم آغاز ساخت ۱۴ میدان، بازارچه، بازار میوه و تره‌بار و افتتاح و توسعه پنج میدان و بازار در پایتخت، اظهار کرد: در شب شهادت حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) هستیم که هر دو سمبل خدمت و کار برای مردم بودند، لذا می‌طلبد در همین ایام پروژه کلنگ‌زنی میادین میوه و تره‌بار را که بیشترین خدمت‌رسانی را در سبد خانوارها دارند در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: در مدیریت دوره ششم تلاش کرده‌ایم تا خدمت‌رسانی به شهروندان را ارتقا دهیم، بر همین اساس در سیاست‌گذاری‌های انجام شده مقرر شده است تا ۱۰۰ بازارچه و میدان احداث شود که امروز شاهد کلنگ‌زنی ۱۴ میدان و بازارچه و افتتاح و توسعه پنج بازار و بازارچه هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص توجه به عدالت‌محوری، گفت: کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران هدف اصلی مدیریت شهری دوره ششم است و امیدواریم در دوره خدمت به شهروندان این فاصله را کاهش دهیم.

وی افزود: در شنبه‌های امید و افتخار عمده پروژه‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسد، در مناطق جنوبی شهر بوده و در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز این موضوع به صورت شفاف مطرح شده است و محلات تهران دارای بودجه‌هایی برای ارائه خدمات روان به شهروندان شده‌اند.

سروری تصریح کرد: با نگاه جهادی و انقلابی، هر در بسته‌ای باز می‌شود و در مدت یک سال ۱۰۰ بازارچه و میدان را با عزم شهرداری به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی گفت: در حقیقت شنبه‌های امید و افتخار شنبه‌های خدمت به شهروندان است که در آن اعلام می‌کنیم شورای اسلامی شهر و شهرداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار می‌گیرند.

کد خبر 607450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.