آماده‌باش نیروهای خدمات شهری تبریز جهت پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی

شهردار منطقه شش تبریز از آماده‌باش کامل تمام نیروهای خدمات شهری جهت پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر حوزه استحفاظی این منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، احمد انیسه اظهار کرد: همزمان با آغاز بارش‌های پاییزی به‌منظور پیشگیری از بروز آبگرفتگی در معابر و وقوع سیلاب، تمام نیروهای خدماتی، تجهیزات و ماشین‌آلات منطقه با هدف تأمین امنیت و رفاه شهروندان در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی با تأکید بر اجرای مستمر لایروبی و پاکسازی جوی‌ها و کانال‌های سطح حوزه، اظهار کرد: با توجه به سرریز شدن آب‌های سطحی به سمت غرب تبریز، این عملیات با اجرای لایروبی شبانه‌روزی جوی‌ها و آب‌روها همچنین لایروبی کانال‌های روباز و سرپوشیده به صورت دستی و مکانیزه به همت اکیپ‌های تنظیف معاونت خدمات شهری و محیط زیست و اکیپ اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه تداوم دارد.

شهردار منطقه شش تبریز تصریح کرد: با هدف ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری، طرح ویژه گلکاری پاییزی در دستور کار واحد فضای سبز شهری حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا پس از جمع‌آوری گل‌های فصلی تابستانه، طرح گل‌کاری رفیوژهای معابر، میادین، پارک‌ها و بوستان‌های محلی سطح منطقه با کاشت انواع بوته گل، شامل ۵۰ هزار بوته گل داوودی، ۲۰ هزار گل کلم زینتی و سایر گل‌های سازگار با شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی منطقه با اولویت میادین و پارک‌ها از جمله ورودی شمال‌غرب تبریز، محوطه راه آهن، جاده سنتو، پارک قوناخلارباغی، باغ شهر و میدان کارگر انجام شد و در سایر معابر سطح حوزه نیز تداوم خواهد داشت.

کد خبر 607434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.