احیای محـور تاریخی و مذهبی امامزادگان دو خاتون شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد گفت: احیای محـور تاریخی و مذهبی امامزادگان دو خاتون از اهداف مهم این سازمان است.

اکبر شاهوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه کف‌سازی کوچه پشت امامزادگان دو خاتون (س) در مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع تعریف و ۷۰۰ مترمربع از آن کف‌سازی شده است.

وی افزود: تأمین مبلمان و نورپردازی این محور در مساحت ۳۰۰ مترمربع انجام شده و گسترش فضای سبز محله‌ای در این نقطه از شهر تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: احیای محور تاریخی و مذهبی امامزادگان دو خاتون با هدف ایجاد محورهای پیاده و ورودی به صحن امامزادگان، ایجاد فضای سبز و محل تجمع جهت ایجاد حس سرزندگی به محیط در راستای کاهش جرایم اجتماعی و فراهم آوردن محیطی جهت اجرای مناسک مذهبی با محوریت توسعه صحن جنوبی انجام می‌شود.

شاهوردی تصریح کرد: همزمان با بررسی درخواست‌های مردمی، پروژه‌های بازآفرینی ناحیه غرب تکمیل و توسعه تپه نورالشهدا، تکمیل بدنه‌سازی، دال‌گذاری و ایمن‌سازی مسیل میرآباد بلوار فرهنگ و بلوار جهاد، خیابان الوند، محوطه‌سازی باغ‌موزه دفاع مقدس و تعریض پل‌های واقع بر سر کوچه‌های سطح شهر انجام شده است.

وی تاکید کرد: کف‌سازی و بهسازی خیابان باستان و منطقه چالشتر، احداث مسیل کمربندی ۱۵ خرداد، هدایت آب‌های سطحی فناوران، هدایت آب‌های سطحی ۱۲ محرم جنوبی، مناسب‌سازی و اصلاح تقاطع‌ها و چهارراه‌های سطح شهر، اجرای ادامه بلوار جهاد به بلوار باباولی و تکمیل کمربندی ۱۵ خرداد از دیگر اقدامات شهرداری است که پس از بررسی در کمیته فنی سازمان براساس اولویت‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 607416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.