امباپه: در تیم ملی آزادی عمل بیشتری نسبت به پی اس جی دارم

برترین ستاره جهان فوتبال از سیستم‌های متفاوت تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، کیلیان امباپه، مهاجم جوان تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن در تازه‌ترین مصاحبه خود ادعا کرد که شرایط در پی اس جی بسیار متفاوت‌تر از وضعیتی است که او در تیم ملی کشورش دارد.

مهاجم جوان اذعان کرد که در هنگام حضور در تیم ملی، او آزادانه تر عمل می‌کند و دشان به عنوان سرمربی تیم ملی سطح دیگر و دیدگاه کاملاً متفاوتی نسبت به گالتیه به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن دارد.

در پاریس از او خواسته می‌شود که بیشتر در مرکز زمین بازی کند، در حالی که او با تیم ملی فرانسه آزادی عمل بسیار زیادی دارد و می‌تواند بین خطوط حرکت کند. در جریان مسابقه‌های تیم ملی فرانسه، امباپه آزاد است برای جایگیری خود در زمین تصمیم بگیرد و این در شرایطی است که سرمربی پاری سن ژرمن وظایف مشخصی به امباپه محول کرده و به او اجازه آزادی در زمین را نمی‌دهد.

وی مقابل اتریش یک گل عالی به ثمر رساند و یکی از چهره‌های برجسته تیم ملی کشورش در لیگ ملت‌ها بود. امباپه درباره تیم ملی گفته: من در فرانسه متفاوت بازی می‌کنم. آنها از من می‌خواهند که در اینجا کارهای متفاوتی نسبت به پاری سن ژرمن انجام دهم. اینجا آزادی خیلی بیشتری دارم.

امباپه ادامه داد: مربی می‌داند که ما ژیرو را به‌عنوان بازیکن شماره ۹ داریم که دفاع را اشغال می‌کند و من می‌توانم وارد فضاها شوم. در پاریس شرایط متفاوت است و چنین پستی وجود ندارد. آنها از من می‌خواهند که در مرکز بازی کنم و این همه چیز را عوض می‌کند.

بازیکن سابق موناکو که تنها با ۲۳ سال حضور در تیم ملی فرانسه ۲۸ گل به ثمر رسانده، درباره شایعات و خبرهایی که در خصوص حق تصویرش منتشر شده نیز صحبت کرد: من از قراردادهای حقوق تصویر خودم راضی هستم. این من نبودم که آنها را پیشنهاد دادم. انتقادات، نحوه بازی و زندگی من را تغییر نمی‌دهد. اگر برای عده‌ای این شایعات خوب است، برای من اهمیتی ندارد.

کد خبر 607410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.