درگیری خانواده پوگبا وارد فاز جدیدی شد!

ماتیاس برادر پل پوگبا، مجموعه دیگری از ویدئوها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که در آن اتهاماتی علیه ستاره یوونتوس مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماتیاس، برادر «پل پوگبا» مجموعه دیگری از ویدئوها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که در آن اتهاماتی علیه ستاره یوونتوس مطرح می‌شود.

خواهر و برادر ملی‌پوش فرانسوی، درحال‌حاضر به دلیل اتهامی مربوط به توطئه اخاذی در بازداشت هستند. تحقیقاتی توسط یک دادستان فرانسوی درمورد اختلاف خانوادگی، آغاز شده است که اولین بار در ماه سپتامبر و زمانی که ماتیاس قول داد اطلاعات عجیبی از برادر کوچک‌ترش را افشا کند، آشکار شد.

ماتیاس پوگبا اکنون اتهامات خود را علیه این فوق‌ستاره ۲۹ ساله فوتبال جهان که او را انسانی شرور و حقیر می‌داند؛ در یک سری ویدئو تکرار کرده است: «اگر این ویدئو را تماشا می‌کنید، بدانید که شرایط همین‌گونه است؛ برادرم پل، راهی برای بستن دهانم پیدا کرده است، آن هم با بی‌اعتبار کردن من و با متهم کردنم به کارهایی که انجام نداده‌ام، شاید حتی از طریق فریب پلیس، مانند آنچه در گذشته با پسر عموی من انجام داده است. احتمال زیادی وجود دارد که من آخرین نفر نباشم، زیرا او در حال خفه کردن همه کسانی است که می‌توانند با استفاده از شهرتش، پول و روابطش و همه ابزارهای ممکن دیگر را فاش کند. به همین دلیل این ویدئو را با این هدف تهیه کرده‌ام که هر اتفاقی برای من بیفتد همه چیز درمورد برادر من، فاش شود.»

ماتیاس پوگبا گفت: «او برادر کوچکی بود که دوستش داشتم، اما حالا تبدیل به یک فرد بیمار شده که دیگر نمی‌شناسمش! وی حاضر است هر کاری انجام دهد تا به آنچه می‌خواهد برسد؛ لذت بردن از فریب دادن، چیره شدن و تحقیر دیگران به ویژه خانواده، مادر و نزدیکانش. او با فرو بردن خانواده در غم و اندوه و عذاب، پایش را از حد فراتر گذاشت و خانواده ما را به خطر انداخت، در حالی که ما را رها کرد و در عین حال از خطری که خودش ایجاد کرد رهایی یافت.»

پل پوگبا ادعا می‌کند که مورد هدفِ یک توطئه اخاذی ۱۳ میلیون یورویی (۱۱ میلیون پوند / ۱۳ میلیون دلار) قرار گرفته که در آن توسط گروهی که با برادر و دوستان دوران کودکی خود رابطه دارند، تهدید شده است.

ماتیاس پوگبا در ماه سپتامبر در رابطه با توطئه‌ای که ادعا می‌شد، متهم شد، درحالی‌که چهار مرد دیگر تحت بازجویی رسمی هستند. وکلای ماتیاس همچنان به بی‌گناهی او اقرار می‌کنند و قول داده‌اند پس از بازداشت موکل خود، این تصمیم را به چالش بکشند.

کد خبر 607358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.