بررسی لیست تیم ملی فوتبال آمریکا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

گرگ برهالتر سرمربی آمریکا چه بازیکنانی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گرگ برهالتر سرمربی آمریکا چه بازیکنانی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب خواهد کرد. سرمربی تیم ملی مردان ایالات متحده آمریکا با کار سختی برای انتخاب ۲۶ بازیکن برای جام جهانی پیش رو روبروست زیرا آنها به دنبال صعود از گروهی هستند که انگلیس، ولز و ایران نیز در آن حضور دارند. آمریکا برای یازدهمین بار در تاریخ، در جام جهانی حضور خواهد داشت و بهترین نتیجه آنها تا به امروز، حضور در نیمه نهایی در سال ۱۹۳۰ است. اگرچه که آنها نتوانسته‌اند در دوره‌های اخیر این مسابقات چنین موفقیتی را تجربه کنند و حتی به طور کلی نتوانستند به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کنند.

برهالتر و مردانش امیدوار خواهند بود که با حضور در قطر، عملکرد خود را بهبود ببخشند و مطمئناً ابزار لازم را دارند. بازیکنانی مانند کریستین پولیسیچ، جیو رینا و وستون مک‌نی نام‌های بزرگی هستند که هواداران انتظار دارند در صورت آمادگی جسمانی، آنها به تیم راه پیدا کنند، اما برهالتر نیز تصمیم‌های سخت زیادی برای گرفتن دارد.

دروازه‌بان ها

زک استفن و مت ترنر باید برای قرار گرفتن در چهارچوب بجنگند. برهالتر دروازه بان منچسترسیتی را که در حال حاضر به صورت قرضی در میدلزبورو حضور دارد، برای انتخاب اول ترجیح داده بود، و پیش از این نیز به مت ترنر خرید تابستانی آرسنال فرصت داد. این تیم، سه دروازه‌بان مختلف، مانند ترنر، اتان هوروات و سیل جانسون، در سه بازی اخیر خود استفاده کرده است که از دروازه محافظت می‌کنند و سپس گابریل اسلونینا نیز وجود دارد که رؤیای اولین حضور جام جهانی را نیز در سر می‌پروراند.

بررسی لیست تیم ملی فوتبال آمریکا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

مدافعان

کامرون کارتر-ویکرز، آرون لانگ و واکر زیمرمن نامزدهای اصلی برای حضور در پست دفاع میانی در جام جهانی قطر هستند، در حالی که مایلز رابینسون در لیست انتظار خواهد بود تا فرصتی را به دست آورد. جان بروکس، مدافع باتجربه اخیراً نتوانسته سرمربی تیم ملی خود را تحت تأثیر قرار دهد، اما شانس زیادی برای رسیدن به این هدف دارد. حضور سرجینو دست، قطعی به نظر می‌رسد، انتقال از بارسلونا به میلان، امیدوار است که به او کمک کند تا بعد از اینکه برای حضور مستمر در نیوکمپ تلاش کرد، آمادگی لازم را برای بازی به دست آورد.

هافبک‌ها

به نظر می‌رسد یونس موسه، وستون مک کنی و تایلر آدامز، گزینه‌های مورد علاقه برهالتر برای این پست در جام جهانی باشند، اما چند نفر دیگر نیز آرزوی بازی کردن برای آمریکا در قطر را دارند. جورج میهایلوویچ و سباستین لیتگت رؤیای سفر قطر را در سر می‌پرورانند، در حالی که جوانان امیدوار کننده‌ای مانند جیانلوکا بوسیو و مالیک تیلمن نیز امیدوارند که در جام جهانی برای ایالات متحده به میدان بروند.

بررسی لیست تیم ملی فوتبال آمریکا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

مهاجمان

پولیسیچ، ستاره چلسی، قرار است در جام جهانی قطر، خط حمله آمریکا را رهبری کند، و رینا خلاقیت بیشتری به آنها اضافه خواهد کرد. برای کمک به اهداف، برهالتر گزینه‌های زیادی دارد و همین موضوع، کار مربی را در انتخاب بازیکنان برای فهرست نهایی دشوار می‌کند. در حالی که ریکاردو پپی شانس حضور در ترکیب نهایی را دارد، خسوس فریرا، جردن پفوک و حاجی رایت، همگی گزینه‌های قدرتمندی در خط حمله هستند. تیموتی وه، هم گزینه هیجان انگیزی است و جاش سارجنت هم همینطور است چرا که در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ برای نوریچ سیتی عالی بود.

بررسی لیست تیم ملی فوتبال آمریکا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بهترین ترکیب یازده نفره آمریکا:

با قرار دادن مت ترنر در دروازه، برهالتر ممکن است در خط دفاع چهار نفر متشکل از دست، کارتر، ویکرز، لانگ و آنتونی رابینسون استفاده کند. موسا، آدامز و مک‌کنی به نظر می‌رسند که نفرات خط میانی را تشکیل می‌دهند، پشت مثلث تهاجمی که رینا، فریرا و پولیشیچ خواهند بود.

کد خبر 607357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.