۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
خروش انقلابی مردم اصفهان

امروز مردم ولایتمدار اصفهان پس از شرکت در نماز جمعه در حمایت از نیروی انتظامی و برای محکومیت فتنه‌های اخیر راهپیمایی بزرگی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه دوم مهرماه_ مردم ولایتمدار اصفهان پس از شرکت در نماز جمعه در حمایت از نیروی انتظامی و برای محکومیت فتنه‌های اخیر راهپیمایی بزرگی برگزار کردند.

جمعیت بزرگ مردم اصفهان با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از نیروی انتظامی و قدردانی از آنان و همچنین دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند تا مشت‌های گره خوده‌شان بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بکوبند.

فرماندهی مقتدر انتظامی که همواره حافظ جان، مال و ناموس جمهوری اسلامی ایران بوده است در صیانت از امنیت جامعه و مقابله با توطئه دشمنان مجاهده کرد و مردم جلوه‌های حضور و نقش آفرینی آنان را فراموش نمی‌کند.

این مردم معتقدند حجاب اصل دین است و هرکس به آن اهانت کند بی حیا بوده و محکوم است.

مردم اصفهان در شعارهای خود اشاره کردند برای دفاع از ولایت آمده‌اند و نبود خود در کربلا را امروز با ایستادن در کنار مقام معظم رهبری جبران می‌کنند. مردم شهید پرور نصف جهان اعلام کردند اهانت استکبار جهانی به قرآن را محکوم می‌کنیم که رسم منافقان بوده این فتنه‌ها از منافقان سرچشمه گرفته و فتنه‌گران مزدوران و سربازان اسرائیل هستند.

مردم اصفهان اعلام کردند ملت ایران وصیت شهدا به حجاب و عفاف را فراموش نمی‌کند.

در این راهپیمایی تمثال شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی دست به دست شده به نمایش گذاشته شد. به عقیده شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی عظیم این بار اصل قضیه حجاب است که حکم خدا بوده و منکران آن بی حیا هستند.

خروش مردم اصفهان در حمایت از فراجا

کد خبر 607285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.