مایکروسافت اپلیکیشن Photos را بازطراحی کرد

مایکروسافت که Photos را در سال گذشته بازطراحی کرده بود، بار دیگر طراحی این اپلیکیشن را تغییر داده است تا بیش از پیش با زبان طراحی ویندوز ۱۱ سازگار شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت مایکروسافت سال گذشته اپلیکیشن Photos را بازطراحی کرد تا با زبان طراحی سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ سازگارتر شود؛ با این حال روند آزمودن نسخه جدیدتر Photos هم اکنون شروع شده است. ظاهراً این نسخه طراحی جدیدی دارد و بهبودهای اضافه‌ای تجربه می‌کند. قابل‌توجه‌ترین تغییر Photos در نگاه اول، نمای جدید گالری است. در این نمای جدید به روشی تازه برای جست‌وجو در بین تصاویر دسترسی پیدا می‌کنید. نمای جدید به گونه‌ای طراحی شده است که جست‌وجو و پیدا کردن تصاویر را ساده کند.

اپلیکیشن جدید Photos تغییراتی در بخش Memories اعمال می‌کند، مایکروسافت فعلاً جزئیات این تغییرات را اعلام نکرده است. این اپلیکیشن جدید یک ضعف بزرگ دارد با انتشار Photos جدید، دیگر نمی‌توان از ابزار ویرایش ویدئو که در نسخه فعلی Photos موجود است، استفاده کنید. مایکروسافت توصیه می‌کند که برای ویرایش محتواهای ویدئویی از Clipchamp استفاده کنید. سال گذشته Clipchamp به تصاحب مایکروسافت درآمده بود.

درصورتی که همچنان تمایل دارید از نسخه قبلی Photos استفاده کنید آن را از فروشگاه آنلاین مایکروسافت دانلود کنید. نسخه جدید اپلیکیشن Photos هم‌اکنون برای کاربران اینسایدر ویندوز از طریق کانال توسعه‌دهنده در دسترس قرار دارد. ماه آینده میلادی شاهد انتشار این اپلیکیشن برای عموم کاربران خواهیم بود.

کد خبر 607281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.