فدراسیون فوتبال ایران به‌جای تشکر ما را اخراج کرد

دستیار اسکوچیچ گفت: تیم‌ملی فوتبال ایران را در شرایط سخت تحویل گرفتیم و به جام‌جهانی رساندیم، اما فدراسیون فوتبال به‌جای تشکر، بدون دلیل ما را اخراج کرد و رویای جام‌جهانی را از ما گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماریو تات درخصوص اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال نسبت به تغییر کادرفنی تیم‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: برای ما عجیب بود، تیم را در شرایط سخت تحویل گرفتیم و با اقتدار به جام‌جهانی صعود کردیم، اما به‌جای تشکر ما را اخراج کردند و کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفت. هنوز دلیل این اقدام را نمی‌دانم، اما برخی ادعا کردند که در تیم بی‌انضباطی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: ما تلاش زیادی کردیم تا ایران به جام‌جهانی برسد؛ ما آرزوی حضور در مسابقات جام‌جهانی را داشتیم و با شایستگی به این تورنمنت صعود کردیم، اما آن‌ها رویای ما را از ما گرفتند.

دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم‌ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: جای تاسف بزرگی باقی می‌ماند، زیرا ما با جاه‌طلبی بزرگ آمدیم تا ایران را به جام‌جهانی برسانیم. در نهایت به هدف‌مان رسیدیم و با تلاش و اراده بسیار زیاد، شایسته حضور در جام‌جهانی بودیم.

ماریو تات همچنین تصریح کرد: ما این فرصت را پیدا نکردیم و رویای ما را گرفتند؛ زیرا چنین فرصت‌هایی در زندگی زیاد پیش نمی‌آید. راستش را بخواهید اسکوچیچ بسیار ناامید است، این ضربه سختی برای او بود، اما زندگی ادامه دارد.

کد خبر 607224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.