فراجا باید با جدیت برخورد کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای پلیس باید با این افراد که به اموال عمومی آسیب می‌زنند و نظم و آسایش مردم را برهم زده‌اند با جدیت تمام برخورد کنند.

به گزارش ایمنا، اسماعیل کوثری با اشاره به تلاش پرسنل فرماندهی انتظامی برای تأمین امنیت مردم، اظهار کرد: دشمن در روزهای اخیر به بهانه فوت یک خانم همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق تعدادی عناصر خود فروخته امنیت جامعه را برهم بزند.

وی افزود: ما چه در این روزها و چه در ایام دیگر شاهد این هستیم که پرسنل فراجا دلسوزانه و به‌صورت شبانه‌روزی تمام توان خود را صرف تأمین امنیت مردم می‌کنند که این مسئله جای قدردانی ویژه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرسنل فراجا ضمن عمل به وظیفه قانونی خود با صبر و متانت با حوادث موجود در جامعه برخورد می‌کنند و به نوعی هم به وظیفه‌شان عمل می‌کنند و هم رفتاری اخلاق‌مدارانه دارند.

کوثری خاطرنشان کرد: در این شب‌ها شاهد آن هستیم که آشوبگران و برهم زنندگان نظم کشور خودرو اورژانس و پلیس را آتش می‌زنند که باید نیروهای امنیتی با آنها برخوردی جدی و درس‌آموز داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل فراجا افزود: نیروهای پلیس باید با این افراد که به اموال عمومی آسیب می‌زنند و نظم و آسایش مردم را برهم زده‌اند با جدیت تمام برخورد کنند.

منبع: فارس

کد خبر 607201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.