لزوم تبیین ایثارگری بانوان حاضر در دفاع مقدس

شهردار اهواز گفت: المان رخت‌شوی‌خانه زنان نماد ایثارگری و پشتیبانی بانوان مجاهد و ارزشمند دوران دفاع مقدس استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز_ پنج شنبه سی و یکم شهریورماه_ در آئین کلنگ زنی المان رخت‌شوی‌خانه زنان ایثارگر اظهار کرد: در آغاز هفته دفاع مقدس شاهده آئین کلنگ‌زنی المان رخت‌شوی‌خانه هستیم که نماد ایثارگری و پشتیبانی بانوان مجاهد و ارزشمند دوران دفاع مقدس استان خوزستان است.

وی افزود: کنگره ملی شهدای استان خوزستان در سال آینده برگزار می‌شود؛ احداث این رخت‌شوی‌خانه یکی از اقدامات اساسی این کنگره است چرا که می‌تواند بخشی از ایثارگری بانوان دفاع مقدس را تبیین کند و مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کرده است، علاوه بر آن اقدام ارزشمندی که قرار است در این بخش انجام شود رنگ و بویی از جهاد تبیین در حوزه تلاش بانوان در دوران دفاع مقدس دارد.

شهردار اهواز توضیح داد: این پروژه به مساحت ۷۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان احداث می‌شود؛ استفاده از دانش روز هنرمندان خوزستانی کار را برای ما تسهیل و در مدت کمتر از یک سال پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: امیدوارم در زمان معین یک یادبود و نماد فاخر تقدیم بانوان شریف خوزستانی شود همچنین احداث این المان نخستین اقدام برای نشان دادن بخشی از ایثارگری بانوان دفاع مقدس خواهد بود و در مراحل بعدی نیز اقداماتی در شأن بانوان خوزستانی در حوزه دفاع مقدس انجام می‌شود.

کد خبر 607198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.