دوران دفاع مقدس یادآور پایداری و رشادت ملت ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سی‌ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، اسرا، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی تمام ملت بزرگ ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین است که شیطنت‌های آنها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسلامی در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی‌داشت، متن پیام به شرح زیر است:

"بسم ربّ الشهدا و الصدیقین

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌های عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم‌تر در مسیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند، زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم هستند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.

سی و یکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، اسرا، جانبازان و ایثارگران و نماد اتحاد و همدلی تمام ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است که شیطنت‌های آنها ادامه دارد و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

شورای اسلامی شهر قم، ضمن ادای احترام به سرو قامتان به خون خفته، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را که نماد جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهر مقدس قم تبریک می‌گوید و از حماسه‌آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی‌مثال خانواده آنها به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می‌کند. "

کد خبر 607135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.