برای تأمین ۶۴ اتوبوس جدید شهری تلاش می‌کنیم

شهردار قم با اشاره به وعده‌های مدیریت شهری برای ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی، از تلاش برای تأمین ۶۴ اتوبوس جدید شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اهداف مدیریت شهری در مسیر ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی، اظهار کرد: با توجه به تکالیف دولت در حمایت از حمل‌ونقل پاک در کلان‌شهرها، از طریق نامه‌نگاری و پیگیری‌های مستمر تلاش کردیم تا شهر مقدس قم از اعتبارات دولتی در این زمینه بهره‌مند شود.

وی افزود: در این زمینه نامه‌ای به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارسال شد و با توجه به ویژگی زائرپذیری شهر قم و پذیرایی از میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی، درخواست تأمین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری برای حمل‌ونقل عمومی داشتیم.

شهردار قم با اشاره به دستور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای اختصاص ۶۴ دستگاه اتوبوس شهری به شهر قم، گفت: اضافه شدن این ۶۴ دستگاه باعث افزایش سرعت، کیفیت و مطلوبیت حمل‌ونقل عمومی و ارتقای رضایت شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای انعقاد این قرارداد شهرداری قم در مدت ۷۲ ساعت باید ۸۴ میلیارد تومان اعتبار تأمین کند، تصریح کرد: درمجموع قسمتی از هزینه‌های خرید این اتوبوس‌ها توسط دولت و قسمتی توسط مدیریت شهری تأمین خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری قم در سال‌های اخیر تلاش مضاعفی برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی داشته است، خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش سهم قم از این قرارداد همچنان ادامه دارد و از مسیرهای دیگر نیز به‌دنبال تأمین اتوبوس نو به‌منظور خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان هستیم.

کد خبر 607120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.