چیچاریتو جام جهانی قطر را از دست داد!

جراردو مارتینو، سرمربی مکزیک با دعوت نکردن از «خاویر چیچاریتو هرناندز» برای حضور در جام جهانی، مهاجم لس‌آنجلس گلکسی را ناامید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جراردو مارتینو سرمربی مکزیک با دعوت نکردن از «خاویر چیچاریتو هرناندز» برای حضور در جام جهانی، مهاجم لس‌آنجلس گلکسی را ناامید کرد.

مارتینو، به طور قطع شانس خاویر هرناندز برای بازگشت به ترکیب این تیم برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از بین برد و شایعاتی مبنی بر اینکه ستاره لس‌آنجلس گلکسی می‌تواند یک سورپرایز غافلگیرکننده در فهرست او باشد را رد کرد.

در ۳۴ سالگی، بازی‌های چیچاریتو توسط مارتینو برای مکزیک به پایان رسیده است. بهترین گلزن تاریخ این کشور (۵۲ گل) با وجود مبارزه برای راهیابی به ترکیب تیم ملی کشورش، اکنون سه سال را بدون دعوت به تیم ملی سپری کرده است.

گزارش شده است که مارتینو در سپتامبر ۲۰۱۹ روابط خود را با ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید قطع کرد. گفته می‌شود هرناندز و برخی از هم‌تیمی‌هایش بدون اجازه برای رفتن به یک میهمانی، اردوی مکزیک را ترک کردند.

مارتینو روز سه‌شنبه گفت: «در مورد چیچاریتو حرفی ندارم، ما به سادگی با دیگر مهاجمان کار خود را پیش می‌بریم.»

او همچنین به گمانه‌زنی درباره کارلوس ولا، یکی دیگر از بازیکنان مطرح لیگ MLS پایان داد.

مارتینو گفت: «تقریباً سه سال پیش، کارلوس ولا به ما اطلاع داد که نمی‌خواهد به تیم ملی دعوت شود.»

مارتینو به تفکرات خود پایبند بوده و از صحبت مجدد درخصوص چیچاریتو خودداری کرده است، اگر مهاجمانش در جام جهانی خوب کار نکنند، در نهایت می‌تواند به قیمت اخراج او تمام شود.

هرناندز و لس‌آنجلس گلکسی، سه بازی در رقابت‌های پلی‌آف جام MLS دارند. آن‌ها درحال‌حاضر در رده هفتم کنفرانس غرب هستند که درست یک رده بالاتر از منطقه پلی‌آف است.

کد خبر 607077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.