مالک چلسی پس از توخل دومین نفر را هم اخراج کرد!

باشگاه چلسی تأیید کرد که دامیان ویلوبی، مدیر بازرگانی آن‌ها به‌دلیل «شواهد موجود مبنی بر ارسال پیام‌های نامناسب» برکنار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه چلسی تأیید کرد که «دامیان ویلوبی» مدیر بازرگانی آن‌ها به‌دلیل «شواهد موجود مبنی بر ارسال پیام‌های نامناسب» برکنار شده است.

چلسی در ماه آگوست ویلوبی را به عنوان مدیر تجاری جدید خود استخدام کرد اما پس از آن شواهدی به آن‌ها ارائه شد مبنی بر اینکه او قبل از پیوستن به باشگاه، «پیام‌های نامناسب» را برای یک عامل امور مالی تیم فوتبال، ارسال کرده است، حالا آبی‌ها پس از بررسی این موضوع در داخل باشگاه، جدایی او را تأیید کرده‌اند.

چلسی در این بیانیه گفت: «شواهدی مبنی بر پیام‌های نامناسب ارسال شده توسط ویلوبی، قبل از انتصاب او در چلسی در اوایل این ماه، اخیراً در اختیار باشگاه قرار گرفته و توسط سخنگوی چلسی بررسی شده است.»

در حالی که این مدارک و شواهد، قبل از استخدام او به مسئولان باشگاه فرستاده شده بودند، چنین رفتاری کاملاً در تضاد با محیط کار و فرهنگ شرکتی است که توسط مالکیت جدید باشگاه ایجاد شده است.

کنسرسیومی به رهبری تاجر آمریکایی «تاد بولی» تصاحب چلسی را به مبلغ ۴.۲۵ میلیارد پوند در ماه مه ۲۰۲۲ تکمیل کرد که منجر به جابه‌جایی کارکنان شد، زیرا مالکان جدید شروع به انجام تغییر در باشگاه کردند. ویلوبی در میان افرادی بود که به خدمت سربازی فرستاده شد، او قبلاً بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ در باشگاه کار کرده بود، اما در نتیجه پیام‌هایی که سال گذشته ارسال شد، اخراج شد، این داستان برای اولین بار توسط رسانه تلگراف گزارش شد.

تیم چلسی پس از پایان تعطیلات بین‌المللی فیفادی، تا اول اکتبر بازی نخواهد داشت و پس از آن، دربی لندن که خارج از خانه و در مقابل کریستال پالاس خواهد بود، برگزار می‌شود.
 

کد خبر 607076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.