اجرای فاز دوم سیستم روشنایی دالان سبز

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از اجرای فاز دوم سیستم روشنایی دالان سبز خبر داد.

سیدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فاز دوم پروژه روشنایی دالان سبز با نصب ۳۰ پایه برق و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین روشنایی معابر و پارک‌ها، افزود: روشنایی معابر علاوه بر زیبایی محیطی، موجب ارتقای آرامش و امنیت اجتماعی می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بتوانیم برای روشنایی هرچه بیشتر معابر و فضاهای سبز با انگیزه ترغیب پیاده‌روی و استفاده از فضای سبز در شب گام‌های مؤثری برداریم.

هاشمی با بیان اینکه بیشتر تجهیزات و ماشین‌آلات فضای سبز شهرداری فرسوده شده است و باید در حداقل زمان ممکن تعویض و نوسازی شود، تصریح کرد: انتقال پساب فاضلاب شهر پس از تصفیه باید به‌عنوان آب پایدار برای نگهداری و توسعه فضای سبز شهری استفاده شود؛ بنابراین لازم است انتقال پساب در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار بگیرد.

وی گفت: از تمام هم‌استانی‌ها و مسافران خواهشمندیم با حضور مسئولانه خود در بوستان‌ها و فضاهای سبز، حتی‌الامکان از روشن کردن آتش اجتناب و در صورت نیاز ضروری به روشن کردن آتش، اطراف محل را از خار و خاشاک پاک کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: لازم است شهروندان پس از رفع نیاز، آتش را کاملاً خاموش و از ریختن کاغذ، زباله، ته‌سیگار و مواد زائد همچون شیشه، و بطری در سطح پارک‌ها و فضاهای سبز خودداری کنند.

کد خبر 607055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.