۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کمبود آرد در فارسان دردسرساز شد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نانوایان به دلیل کمبود سهمیه نان را جیره‌بندی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز _پنجشنبه سی و یکم شهریورماه_ در جلسه دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به این که استان چهار محال و بختیاری جزو استان‌های کم برخوردار است و محرومیت‌های زیاد آن باعث مشکلات متعددی در سطح استان شده است.

وی افزود: شهرستان فارسان علاوه‌بر این مشکلات، مشکل آب شرب، بیکاری، و از دست دادن نیروی کار را دارد، البته کشاورزی و درآمد پایدار نیز در اولویت بوده، برداشت از سد باباحیدر برای تأمین آب شرب مهم بوده و علاوه‌بر قول مساعد مسئولان به دلایلی متوقف شده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مجتمع‌های صنعتی و دامپروری در این شهرستان بسیار کم و کوچک است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های گردشگری و زودبازده در قالب کارگاه‌های خانگی از جمله تولید پوشاک و پرورش مرغ خانگی باید در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی با اشاره به اینکه سهمیه آرد در شهرستان فارسان کمتر از نیاز شهروندان است، افزود: نانوایان به دلیل کمبود سهمیه، نان را جیره‌بندی کردند که مهم‌ترین عامل کمبود سهمیه آرد است.

وی گفت: سرمایه‌گذار باید به دلیل بروکراسی اداری حمایت شود تا به راحتی جذب دیگر نقاط نشود.

کد خبر 607037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.