اسکان بی‌خانمان‌های لس‌آنجلس در هتل سیسیل

شورای شهر لس‌آنجلس در حال بررسی طرح انعقاد قرارداد مسکن برای بی‌خانمان‌ها با هتل سیسیل است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر لس‌آنجلس طرحی را تصویب کرده است که مطابق با آن انعقاد قرارداد اجاره با هتل سیسیل واقع در مرکز شهر، به‌منظور پیاده‌سازی یک برنامه مسکن دائمی برای رسیدگی به وضعیت بی‌خانمان‌های شهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هتل سیسیل یک ساختمان تاریخی با گذشته‌ای تلخ است که حوادث ناگوار رخ داده در آن توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. آخرین رخداد این هتل پیدا شدن جسم بی‌جان یک دانشجوی ۲۱ ساله کانادایی در مخزن آب آن در سال ۲۰۱۳ بود که مدتی در این هتل اقامت داشت.

شورای شهر لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۷ ساختمان این هتل را به‌عنوان یک بنای تاریخی-فرهنگی تعیین و آن را "نمونه‌ای از صنعت هتل‌داری آمریکا در اوایل قرن بیستم و نمونه‌ای از معماری تجاری به سبک هنرهای مستظرفه یا هنرهای زیبا (Beaux Arts) معرفی کرد. در سال ۲۰۲۱ نیز هتل سیسیل موضوع یک مجموعه مستند با عنوان «صحنه جنایت: ناپدید شدن در هتل سیسیل» بود که مرگ دانشجوی کانادایی و سایر دوره‌های تاریک تاریخ هتل را بررسی می‌کرد. هتل سیسیل در دسامبر گذشته به یک مجتمع مسکونی ارزان‌قیمت تبدیل شد، اما شش ماه بعد از این تغییر کاربری، تنها ۷۳ واحد از ۶۰۰ واحد موجود در آن مستأجر داشت.

شورای شهر لس‌آنجلس پیشنهاد کرد که از این ساختمان به‌عنوان مسکن افراد بی‌خانمان شهر بهره ببرد و از آژانس‌های مختلف شهری خواست گزارشی ارائه کنند که حاوی برنامه‌ای برای ارائه مسکن دائمی در هتل از طریق برنامه کوپن است. پیشنهاد اصلی شورا شامل سناریوهای مختلف برای ارائه خدمات اسکان موردنیاز به بی‌خانمان‌ها و مدیریت و تأمین مالی واحدهای ساختمان مذکور می‌شود. شورای شهر لس‌آنجلس تصریح کرد که سناریوها احتمالاً شامل ارائه کوپن به ساکنان در راستای تخصیص یارانه برای پرداخت اجاره‌هایشان باشد.

کد خبر 607019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.