مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در این بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «چند و چون احیای بازارچه حسن‌آباد»، «افزایش ۴ برابری اجرای آسفالت معابر اصفهان»، «متصدیان واحدهای صنفی باید چه نکات ایمنی را رعایت کنند؟»، «قابلیت‌های جدید به سامانه «اصرو» اضافه می‌شود»، «افزایش ۲ برابری ناوگان اتوبوسرانی اصفهان در آستانه مهرماه»، «برنامه‌ریزی برای مدیریت ترافیک مهرماه»، «هوشمندسازی شهر با پلاک‌های پستی و آبی»، «بهترین کاربری برای کارخانه ریسباف تبدیل آن به موزه است»، «لزوم ایجاد تحول و ارتقا در سازمان تاکسیرانی» و «لزوم توجه بیشتر به وضعیت تاکسیرانان شهر / حمایت از خانواده شهرداری در دستور کار است» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

چند و چون احیای بازارچه حسن‌آباد

محمدعلی ایزدخواستی، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: پروژه احیای سقف و دهانه‌های بازارچه حسن‌آباد در دستور کار سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قرار گرفته است و پس از اجرای کامل آن، در یک اتمسفر معماری سنتی اصفهان قرار می‌گیرد که نشان دهنده یک دوره تاریخی است.

افزایش ۴ برابری اجرای آسفالت معابر اصفهان

محمد عبادی، مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش چهار برابری اجرای آسفالت معابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان از ردیف بودجه ترمیم و آسفالت معابر شهر اصفهان توسط معاونت عمران شهری و مناطق پانزده‌گانه تعهد اعتبار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

متصدیان واحدهای صنفی باید چه نکات ایمنی را رعایت کنند؟

فرهاد کاوه‌آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به ایمن‌سازی برق مغازه‌ها، گفت: بسیاری از آتش‌سوزی‌های غیرعمد مربوط به برق و گاز است، لذا باید موارد ایمنی در این خصوص رعایت شود که از جمله این موارد می‌توان به استفاده از کابل به‌جای سیم، به‌کارگیری داکت و نصب کلید محافظ جان اشاره کرد.

قابلیت‌های جدید به سامانه «اصرو» اضافه می‌شود

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: قابلیت‌های جدیدی به سامانه «اصرو» اضافه می‌شود که ازجمله آن می‌توان به کیف پول الکترونیک برای خرید بلیت اتوبوس، مشاهده کرایه اتوبوس به تفکیک خطوط و مدیریت آنلاین مکان اتوبوس‌ها با توجه به تراکم جمعیت در نقاط مختلف شهر توسط اپراتور اشاره کرد.

افزایش ۲ برابری ناوگان اتوبوسرانی اصفهان در آستانه مهرماه

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تعداد ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر در آستانه مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید با افزایش دو برابری، به حدود ۹۰۰ دستگاه می‌رسد.

برنامه‌ریزی برای مدیریت ترافیک مهرماه

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیشترین دغدغه مدیریت شهری، کنترل و مدیریت ترافیک صبحگاهی و ظهرگاهی هم‌زمان با تعطیلی مدارس است که امیدواریم با تعامل و هماهنگی نهادها ترافیک روانی را در سطح شهر شاهد باشیم.

هوشمندسازی شهر با پلاک‌های پستی و آبی

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نصب پلاک‌های پستی هوشمند، گفت: این اتفاق هوشمندانه به عنوان یکی از خدمات در شهر هوشمند شکل گرفته و اقدامی زیرساختی است که شهر را به سمت هوشمند شدن پیش می‌برد.

بهترین کاربری برای کارخانه ریسباف تبدیل آن به موزه است

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کارخانه ریسباف و ساختمان داخلی آن جنبه تاریخی دارد و از جهت‌های مختلف هویت اصفهان است و بهترین کاربری برای این مجموعه این است که به موزه تبدیل شود.

لزوم ایجاد تحول و ارتقا در سازمان تاکسیرانی

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرای برنامه‌های رفاهی برای تاکسیرانان امری ضروری است، همچنین باید با نگاهی تحولی برای رشد و ارتقای سازمان تاکسیرانی شهرداری اقدام کرد.

لزوم توجه بیشتر به وضعیت تاکسیرانان شهر / حمایت از خانواده شهرداری در دستور کار است

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رانندگان تاکسی امین مردم هستند، اگر به آن‌ها توجه نکنیم، نباید توقع خدمت‌رسانی صحیح و مطلوب از آنان داشته باشیم.

کد خبر 606965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.