جمع‌آوری روزانه ۶۰ تن نخاله‌ ساختمانی از سطح شهر

شهردار زرند گفت: روزانه بالغ بر ۶۰ تن انواع نخاله ساختمانی و فاضلاب شهری جمع‌آوری و به خارج از شهر منتقل می‌شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پاکسازی و جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی و عمرانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی در راستای حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری توسط نیروهای حوزه خدمات شهری به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهری تخلیه نخاله‌های ساختمانی توسط شهروندان در اراضی و زمین‌های خالی و حتی حاشیه شهر است که موجب نازیبا شدن چهره شهر می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه جمع‌آوری نخاله‌ها با استفاده از دو دستگاه لودر و پنج دستگاه کامیون انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر ۶۰ تن انواع نخاله ساختمانی و فاضلاب شهری به خارج از شهر منتقل می‌شود.

ضیاءالدینی تاکید کرد: به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر شهروندان از تخلیه هرگونه نخاله و پسماند در زمین‌های خالی سطح منطقه خودداری شود یا در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ تماس و گزارش دهند.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی بیش از ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های فجر مسافر اکبر آباد، ۷ تیر و ترمینال شهر انجام شده است، اضافه کرد: پس از نصب درب‌ها و شیرهای برداشت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهردار زرند با اشاره به اجرای عملیات ساماندهی پل‌های ورودی معابر سطح شهر، تصریح کرد: این پروژه با هدف تسهیل در تردد شهروندان و ساماندهی انهار برای جلوگیری از سرریز شدن آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در حال انجام است.

ضیاءالدینی گفت: با توجه به شکستگی و وضعیت نامناسب برخی از پل‌های فلزی و بتنی ورودی کوچه‌ها وخیابان‌های اصلی و فرعی شهر، عملیات بازسازی و ترمیم پل‌ها توسط واحدهای فنی و عمرانی شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای زیباسازی فضای سبز شهری و پارک‌ها عملیات حاشیه‌زنی چمن‌های فضاهای سبز سطح شهر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در حال انجام است.

کد خبر 606950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.