۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
ارتقای ایمنی در شهرک روزیه سمنان

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان گفت: به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، عملیات زیرسازی نصب پل عابرپیاده در محور بزرگراه شهید شوکت‌پور (جاده مهدیشهر) روبه‌روی شهرک روزیه به‌زودی آغاز می‌شود.

کورش حصیرباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه محل نصب این پل یکی از پرترددترین مناطق شهر سمنان است، اظهار کرد: به منظور رفاه حال همشهریان و افزایش ایمنی در عبورومرور شهروندان در ورودی شهرک روزیه، عملیات زیرسازی نصب این پل به زودی آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نصب این پل در ابتدای بزرگراه شهید شوکت‌پور (جاده مهدیشهر) روبه‌روی ورودی شهرک روزیه جانمایی شده است، افزود: با توجه به تاکید شهردار مبنی بر سرعت‌بخشی به اجرای این طرح، هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق، مخابرات و گاز انجام شده است و در هفته دفاع مقدس اقدامات اولیه جهت زیرسازی نصب پایه‌های پل در قالب حفاری، فونداسیون و بتن‌ریزی انجام می‌شود.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: پایه‌ها و عرشه پل در حال ساخت است و پس از اتمام مراحل ساخت پل، نصب پایه‌ها و عرشه به اجرا در می‌آید.

حصیرباف از افتتاح این پل در دهه فجر سال جاری خبر داد و تصریح کرد: نصب این پل عابر پیاده می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش امنیت شهروندان، کاهش بار ترافیک و تصادفات در این نقطه داشته باشد.

کد خبر 606925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.