نصب ۳ انشعاب آب در بهشت‌الزهرا(س)

شهردار زرند گفت: با توجه به گسترش فضای بهشت‌الزهرا(س)، دفن اموات در قطعات جدید و دسترسی نداشتن شهروندان به آب، سه انشعاب در این قطعات نصب شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای عملیات جمع‌آوری و جدول‌گذاری بیش از هفت لاین از جداول فرسوده بهشت‌الزهرا خبر داد و اظهار کرد: شهرداری با توجه به گسترش فضای بهشت زهرا (س)، دفن اموات در قطعات جدید و دسترسی نداشتن شهروندان به آب، لوله‌گذاری و نصب انشعابات جدید در قطعات مجاور خیابان تاسوعا و عاشورا و سایر قطعات بدون شیرهای برداشت انجام شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از سه انشعاب جدید در این قطعات نصب شده است و در سایر قطعات نیز به زودی انشعابات جدید قرار می‌گیرد.

شهردار زرند با بیان اینکه عملیات موزائیک‌فرش و ساماندهی زمین ورزشی پتانگ در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: توجه به ورزش همگانی و گسترش زمین‌های بازی در دستور کار مدیریت شهری است.

ضیاءالدینی ادامه داد: با توجه به مطالبات جوانان علاقه‌مند به رشته ورزشی پتانگ، ساخت و آماده‌سازی دو زمین بازی در انتهای بوستان شهید در حال اجرا است و به زودی تحویل ورزشکاران خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهرداری در راستای ساماندهی این زمین‌های ورزشی، بیش از ۳۰۰ متر جدول‌گذاری و ۵۰۰ مترمربع موزائیک فرش، شن‌ریزی و تسطیح انجام داده است.

شهردار زرند با اشاره به تقاضای ورزشکاران باستانی‌کار شهرستان زرند برای ساماندهی و رنگ‌آمیزی فضاهای زورخانه علی‌بن‌ابی‌طالب (ع)، گفت: پس از بازدید از زورخانه این شهر رفع مشکلات این مجموعه در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار گرفته است.

ضیاءالدینی افزود: رنگ‌آمیزی بخشی از دیوارها، نورپردازی و تأمین روشنایی زورخانه توسط شهرداری انجام می‌شود تا بتوانیم کمکی به توسعه این ورزش انجام دهیم.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 606894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.