میزبانی به گیتی‌پسند داده شد/فدراسیون والیبال کوتاه آمد

تیم والیبال گیتی‌پسند که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال در خانه میزبان پیکان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال ششم شهریورماه از سوی سازمان لیگ والیبال انجام شد که طی آن همه شهرها امکان میزبانی مسابقات را داشتند، اما بعد از آن در فاصله حدود ۱۰ روز مانده به آغاز مسابقات، اصلاحیه‌ای در سایت فدراسیون منتشر شد که تنها سه شهر ارومیه، تهران و یزد امکان میزبانی از مسابقات را دارند چراکه تنها سه شهر فوق مورد تأیید ناظران فدراسیون است.

این موضوع اعتراض دیگر باشگاه‌ها را به همراه داشت که طی آن، مدیرعاملان باشگاه‌ها طی نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به سلب میزبانی از تیم‌هایشان به فدراسیون والیبال اعلام کردند و به نوعی در این خصوص درخواست تجدیدنظر داشتند. شب گذشته فدراسیون والیبال با انتشار اطلاعیه‌ای دیگر نوشت:

«پیرو مذاکرات و جلسات برگزار شده با نمایندگان باشگاه‌ها، به منظور احترام به حقوق باشگاه‌ها و حفظ سلامت حرفه‌ای بازیکنان ارزشمند و برجسته تیم‌های ملی به عنوان سرمایه‌های ملی و باشگاهی والیبال کشور عزیزمان ایران مقرر گردید با میزبانی تیم‌هایی که سالن آن‌ها دارای کفپوش معلق و دیگر استانداردها می‌باشد و فقط فاقد روکش کفپوش استاندارد می‌باشند برای حضور در مسابقات لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری تا پایان نیم فصل اول (نهم آذرماه) جهت برگزاری مسابقات فوق‌الذکر موافقت گردد. بدیهی است، در صورت عدم نصب کفپوش استاندارد FIVB بعد از مهلت مقرر فدراسیون در خصوص شهرهای میزبان رأساً تصمیم‌گیری می‌نماید. لازم به ذکراست، شهرهای تهران، یزد، ارومیه دارای زیر ساخت و کفپوش استاندارد می‌باشند و تاییدیه میزبانی مسابقات را دریافت کردند. سایر شهرها دارای زیر ساخت استاندارد ولی فاقد کف‌پوش استاندارد FIVB هستند.»

با توجه به این اتفاقات تیم والیبال گیتی پسند اصفهان چهارشنبه _ششم مهرماه_ در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سالن مخابرات اصفهان، از ساعت ۱۶ میزبان تیم والیبال پیکان هستند.

در ادامه برنامه کامل دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال را مشاهده می‌کنید:

میزبانی به گیتی پسند داده شد/فدراسیون والیبال کوتاه آمد

میزبانی به گیتی پسند داده شد/فدراسیون والیبال کوتاه آمد

کد خبر 606887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.