به روز ترین قیمت عمده چسب برق در بازار

قیمت فروش چسب برق به صورت عمده به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت سازنده یا برند، کارایی چسب و درجه کیفیتی که دارد، میزان رقابت بین تولید کنندگان، میزان تقاضای مشتری و... اشاره کرد.

اکثر مشتریانی که قصد خرید محصولات یک برند را دارند می‌خواهند راجع به قیمت یا ویژگی‌های فنی آن اطلاعات کافی داشته باشند بنابراین با مراجعه به نمایندگی‌های فروش هر برند می‌توانید به این اطلاعات برسید و برآورد کاملی از قیمت آن‌ها داشته باشید. اساساً برای خرید چسب برق می‌توانید به نمایندگی‌های رسمی، دفاتر بازرگانی، شرکت‌های خصوصی و نیمه خصوصی، فروشگاه‌های کوچک، فروشگاه‌های اینترنتی و… مراجعه کنید.

نوساناتی که در بازارهای داخلی وجود دارد باعث شده که بسیاری از تجهیزات و ملزومات در حوزه برق با افزایش قیمت روبه‌رو شوند. خرید عمده از مراکز معتبر باعث می‌شود که هزینه نهایی محصول کمتر شود یعنی نسبت به بازارهای شهری و یا محلی قیمتی بسیار ارزان‌تر خواهند داشت. در حقیقت از درب کارخانه تا بازارهای شهری و فروشگاه‌های کوچک معمولاً واسطه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام برای خود درصدی را روی قیمت محصول در نظر می‌گیرند که در نهایت قیمت محصول هم بیشتر می‌شود. بنابراین سعی کنید به نمایندگی‌های رسمی فروش برندهای مختلف چسب برق مراجعه کنید.

نقش چسب برق در ساختمان چیست و برآورد هزینه آنچه قدر است؟

در قسمت سیم کشی ساختمان نوار چسب برق از جمله پرکاربردترین تجهیزات برقی است. این نوار به صورت کاملاً مخصوصی برای چسباندن انواع سیم‌ها طراحی شده است. این مدل چسب‌ها به دلیل نصب راحت و قدرت چسبندگی بالایی که دارند از طرفداران زیادی برخوردار هستند. چسب برق در صنعت برق یکی از حساس‌ترین نقاط محل اتصال الکتریکی هستند. زمانی که به درستی اتصالات را به هم متصل نکنند یا اینکه عایق مناسبی برای آن‌ها در نظر نگیرند، اتصالات گرم شده و در نهایت منجر به آتش سوزی می‌شود.

توجه کنید که این چسب‌ها با توجه به قدرت چسبندگی بالایی که دارند برای هر سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین علاوه بر سیم کشی ساختمان برای مصارف دیگری که به چسباندن یا پوشاندن سطح نیاز است، از چسب برق استفاده می‌کنند. به طور کلی این چسب برق‌ها در موارد زیر استفاده می‌شوند:

  • برق کشی خودرو
  • سیم کشی ساختمان
  • عایق کردن سطوح خاص
  • سیم کشی صنایع و دستگاه‌های صنعتی
  • پوشش سطح‌های مختلف
  • در برخی موارد خاص برای لوله کشی و بستن موقت لوله‌ها نیز استفاده می‌شوند.

هزینه‌ای که برای سیم کشی یک ساختمان انجام می‌شود معمولاً به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که یکی از آن‌ها تجهیزات خریداری شده است. چسب برق یکی از این تجهیزات است که توسط برندهای مختلفی روانه بازار می‌شود و هر برند برای محصولات خود میزان درجه کیفیتی را در نظر گرفته است. بنابراین هزینه کلی چسب برق برای سیم کشی ساختمان هم به بزرگی یا کوچکی پروژه شما بستگی دارد. به هر اندازه‌ای که ساختمان بزرگ‌تر باشد به میزان تجهیزات و چسب برق بیشتری برای سیم کشی احتیاج است و بایستی مبلغ بیشتری هم صرف کند.

به روز ترین قیمت عمده چسب برق در بازار

قیمت انواع برندهای چسب برق

برندهای مختلف هر کدام با توجه به ویژگی‌های فنی و کیفیت موادی که برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند، قیمت متفاوتی در نظر گرفته‌اند. در حقیقت کارایی چسب برق، نوع چسب برق، بسته بندی آن‌ها، برند، نحوه توزیع و ارسال و… در قیمت آن‌ها موثر واقع می‌شود. در ادامه هر کدام از این برندها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

چسب برق واندر سینا

از جمله بهترین برندهای چسب برق ایرانی موجود در بازار واندر سینا است. وزن در نظر گرفته شده برای این چسب برق ۲۰۰ گرم است که در برابر رطوبت و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است. انعطاف پذیری این چسب برق بسیار زیاد است و به همین دلیل برای عایق بندی سیم‌های برقی، کارهای الکترونیکی و الکتریکی، سیم‌های تلفنی و… کاربرد دارد. در بسته بندی این چسب برق ۱۰ عدد نوار چسب وجود دارد که تماماً در صنعت برق در بسته بندی‌های حلقه‌ای وجود دارند. با توجه به ویژگی‌هایی که دارند از قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار است اما نسبت به نمونه‌های خارجی از قیمت کمتری برخوردار است.

چسب برق ساکا

چسب برق ساکا از آن دسته برندهای پرطرفدار است که با کیفیت محصولات خود توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد. این محصول از رنگ بندی متنوعی برخوردار است که هر رنگ را برای کاربردهای خاصی استفاده می‌کنند. در حقیقت چسب برق ساکا در برابر دماهای بالا و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است یعنی در دماهای بیشتر از ۲۵ درجه سانتی‌گراد قابل استفاده است. قیمت محصولات ساکا بسیار مناسب است و در عین حال کیفیت فوق العاده‌ای دارند.

چسب برق جک اسمیت

چسب برق جک اسمیت محصولی تولید شده از کشور تایوان است که از آن به عنوان بهترین محصولات یاد می‌شود. در واقع دو ویژگی انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی این محصول باعث شده که فروش آن روز به روز بیشتر شود. البته کیفیت بالا و ضخامت آن به صورتی است که به راحتی می‌توان آن را با دست برش زد و راحتی و سرعت کار را بیشتر کرد. طول در نظر گرفته برای این محصول ۰ یارد است و عرض آن بین ۱۶ تا ۱۷ میلی‌متر در نظر گرفته شده است.

به روز ترین قیمت عمده چسب برق در بازار

چسب برق الماس دیاموند

این مدل چسب برق موجود در بازار از قیمت ارزانی بهره می‌برد و در عین حال کیفیت مناسبی دارد. برای کاربردهای مختلف می‌توانید روی کیفیت این محصول حساب باز کنید در حقیقت قدرت چسبندگی این محصول هم مانند سایر محصولات است. گفتنی است که مقاومت حرارتی بالایی دارد و در برابر رطوبت هم خاصیت خود را از دست نمی‌دهد. این محصول را به صورت جزئی و عمده می‌توانید تهیه کنید و برای خرید آن می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

چسب برق رکو

این برند چسب برق بر حسب ترکیب مولکولی مواد به دو نوع پلیمری و مونومری تقسیم می‌شوند. چسب‌های مونومری برای کارهای سبک و همه منظوره استفاده می‌شوند و بسیار مقرون به صرفه هم هستند و اما چسب برق‌های پلیمری دوام و ماندگاری بیشتری دارند و برای ایجاد مهر و موم توانایی محکم‌تری دارند. در حقیقت در برابر خوردگی و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید چسب برق‌های برند رکو را تهیه کنید.

خرید چسب برق

لازمه خرید یک چسب برق با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده فروشگاه رسمی و معتبر است. زمانی شما می‌توانید یک خرید موفقیت آمیز داشته باشید که به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید برندهای معتبر به فروشگاه اینترنتی الکتروچسب مراجعه کنید. این فروشگاه ارائه دهنده انواع برندهای چسب برق است که تمام محصولات خود را با کیفیتی فوق العاده به مشتریان ارائه می‌دهد.

کد خبر 606885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.