راه‌‎اندازی خط جدید اتوبوس‌های تندرو ویژه دانشگاه‌های قم

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: خط جدید اتوبوس تندروی ویژه دانشگاه‌های قم به‌صورت رفت‌وبرگشت و در مسیر بلوار شهید منتظری تا دانشگاه پیام‌نور راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به آغاز سال تحصیلی و لزوم سرویس‌دهی به دانشجویان، اظهار کرد: با توجه به مطالبات دانشجویان برای سال تحصیلی و تردد بسیار آن در مسیر پردیسان، خط ویژه‌ای برای این مسیر راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی خط جدید اتوبوسرانی در مسیر پردیسان، افزود: خط جدید اتوبوس تندوری قم به‌صورت رفت‌وبرگشت و در مسیر بلوار شهید منتظری تا دانشگاه پیام‌نور تعریف شده است و تا پایان سال تحصیلی جدید فعال خواهد بود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در تشریح مسیر خط جدید تندرو، گفت: مسیر حرکت اتوبوس‌ها از بلوار شهید منتظری آغاز می‌شود و با گذر از بلوارهای نیایش، امین، غدیر، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی، بلوار شهروند، دانشگاه شهاب‌دانش و بلوار امامت به دانشگاه پیام‌نور می‌رسد.

وی تأکید کرد: خطوط جدید اتوبوسرانی با توجه به مطالبه شهروندان در تمام نقاط شهر در حال راه‌اندازی است و خط شهرک امام حسن (ع) نیز از این شهرک تا پایانه شهید مطهری (حرم مطهر) به‌صورت رفت‌وبرگشت راه‌اندازی شده است.

کد خبر 606874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.