ماموران رفع تخلفات شهری اصفهان با ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها آشنا می‌شوند

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ویژه مأموران این اداره‌ کل در راستای آشنایی با قوانین قضایی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت چهار روز در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری‌های استان اصفهان در حال برگزاری است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آموزش یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی انسان است و در هر سنی و جایگاهی ضروری است تا با افزایش بهره‌وری نیروی انسانی همراه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق پانزده‌گانه اصفهان ارتباط نزدیکی با شهروندان دارند، طبق وظیفه قانونی باید از تخلفات شهری جلوگیری کنند و در مرحله نخست، پیشگیری و در صورت توجه نکردن به تذکرات و اخطار مأموران، نسبت به رفع آن اقدام کنند که این مهم نیازمند آموزش مستمر و هماهنگ است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، آموزش کارکنان جهت آشنایی با قوانین قضائی است تا مأموران بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: آموزش مأموران این اداره کل از بیست‌وهفتم شهریورماه طی چهار روز در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری‌های استان اصفهان با حضور مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و مسئولان ستادی و مأموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری برگزار شد.

کد خبر 606871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.