خدمات شهری، ویترین شهرداری است

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز، حوزه خدمات شهری و فعالیت‌های این معاونت را ویترین شهر و شهرداری دانست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، جواد صدیقی در جلسه‌ای که با حضور مدیر منطقه هفت شهرداری تبریز و عوامل خدمات شهری این منطقه برگزار شد، حکم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه هفت را به «فیض‌اله رستم‌پور» ابلاغ کرد تا به این ترتیب حکم وی از سرپرستی به معاون تغییر و ارتقا یابد.

وی در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات همکاران واحد خدمات شهری، تاکید کرد: ضروری است نظارت بر تخلفات ساختمانی در این حوزه افزایش یابد و با متخلفان این حوزه برخورد قانونی شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز با تاکید بر ساماندهی مشاغل در این حوزه در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: خدمات شهری و آسفالت‌ریزی باید در راستای آماده‌سازی شهر برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس توسعه یابد و در روزهای پایانی شهریورماه با سرعت بیشتر انجام شود.

وی با اشاره به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، افزود: تلاش بسیار خوبی در دوره جدید شهرداری برای ساماندهی سگ‌ها در سطح مناطق انجام شده است؛ این سگ‌ها زنده‌گیری و به نقاط دور از شهر منتقل می‌شوند، اما باید توجه داشت که این روند در مناطق پنج، هفت و ۹ که به مبادی خروجی شهر متصل است، با مشکلاتی روبه‌رو بوده است و امکان جمع‌آوری آن به صورت کامل وجود ندارد.

صدیقی با قدردانی از تلاش و اقداماتی که در معاونت خدمات شهری منطقه هفت برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و بهبود خدمات شهری انجام می‌شود، گفت: اقدامات انجام شده در این منطقه چشمگیر بوده است و شاهد افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در منطقه هستیم که همچنان انتظار می‌رود سطح کیفی خدمات افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه حوزه خدمات شهری و فعالیت‌های این معاونت، ویترین شهر و شهرداری است، می‌طلبد که در این مجموعه همچون گذشته توجه ویژه به این حوزه وجود داشته باشد.

کد خبر 606869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.