اجرای عملیات پاک‌سازی در ۴۵۰ هزار مترمربع از اماکن پایانه‌های مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از اجرای عملیات تنظیف و پاک‌سازی ۴۵۰ هزار مترمربع از اماکن تحت اختیار این سازمان با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به زائران حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمهدی کمالی اظهار کرد: با هدف بهبود وضعیت معابر، ساختمان‌ها و فضاهای باز و در راستای ارتقای جلوه‌های بصری و ارائه خدمات مطلوب در استقبال و بدرقه از زائران و مسافران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع)، در دهه پایانی ماه صفر عملیات تنظیف و پاک‌سازی در تمام پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اجرا شد.

وی افزود: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با مساحتی بیش از ۴۷ هکتار شامل پایانه‌های امام رضا (ع)، راه ابریشم و پارک‌سوارهای حافظ، کلات و میثاق، میزبان حجم زیادی از زائران در ایام پایانی ماه صفر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: با تلاش بیش از ۸۵ نفر از کارکنان حوزه خدمات نظافتی و رفت‌وروب بیش از ۵۰ هزار مترمربع فضای مسقف اداری و ۴۰۰ هزار مترمربع فضای باز عمومی، با هدف اجرای پروتکل‌های بهداشتی آماده استقبال و بدرقه عاشقان حریم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

وی ادامه داد: ضدعفونی ساختمان‌ها و اماکن پرتردد به‌صورت مداوم، شست‌وشوی جایگاه‌ها و ساختمان‌ها، استفاده از راپل‌کار (کار در ارتفاع) جهت شست‌وشوی شیشه‌های ساختمان، جمع‌آوری و تخلیه ۴۰ تن زباله در ماه از دیگر اقدامات نیروهای خدمت‌رسان این سازمان است.

کد خبر 606864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.