ضرورت نصب دوربین‌های ثبت تخلفات شهری در کمربندی جنوب شهرکرد

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: بیشتر تصادفات در کمربندی جنوب شهرکرد رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _پنجشنبه سی و یکم شهریورماه_ در نشستی با خبرنگاران با اشاره به ترافیک سنگین در روز بازگشایی مدارس، اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در هر سطح باید مقطعی و تا حد امکان استفاده از خودروی شخصی توسط پلیس محدود شود.

وی گفت: مدارس ناحیه غرب و جنوب شهر کیفیت خوبی ندارند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به نصب دوربین ثبت تخلفات شهری، افزود: اولویت نصب دوربین باید به کمربندی ۱۵ خرداد، بلوار آزادی، بلوار رهبر و بلوار آیت‌الله کاشانی داده شود، چرا که بیشتر تصادفات در کمربندی جنوب رخ می‌دهد.

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه برخی مدارس سطح شهر بافت فرسوده دارند، نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به اینکه استان ما یک استان حادثه‌خیز است، بنابراین نوسازی، بهسازی و استحکام بنای مدارس باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شاهد تراکم جمعیت در منظریه هستیم، افزود: با توجه به افزایش ساخت و سازها در منظریه نیازمند یک نقشه راه برای توسعه مسائل آموزشی و فرهنگی در این محله هستیم، بنابراین باید مشکلات آموزشی در منظریه را اولویت قرار داده و یک چشم‌انداز تعریف شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: با توجه به اینکه دوران کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم تلاش مضاعفی نیاز است تا دانش‌آموزان پیشرفت کنند و مجتمع‌های مشاوره‌ای آموزش و پرورش راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه تعداد مراکز غیرانتفاعی زیاد است، گفت: ممکن است بعضی این ساختمان‌ها بدون استانداردهای لازم باشد، بنابراین باید فضاهای آموزشی برابر استاندارد تعریف شود، چرا که مناسب‌سازی مدارس یک اصل است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 606846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.