آمادگی منطقه ۵ اهواز در استقبال از مهر

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز گفت: اقدامات لازم از قبیل شست‌وشوی معابر، سطل‌های زباله، بلوارها و لکه‌گیری آسفالت معابر منتهی به مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی انجام شده است.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، تلاش برای ایجاد آمادگی کامل در سطح منطقه پنج شهرداری به صورت جدی ادامه دارد.

وی افزود: در اولین اقدام لکه‌گیری و آسفالت معابر منتهی به مدارس انجام شده است، همچنین در نقاط مورد نیاز سرعت‌کاه نصب شد تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز ادامه داد: برای رعایت اصول بهداشتی، تمام سطل‌های زباله در سطح منطقه شست‌وشو و ضدعفونی شده است و شست‌وشوی سطل‌های زباله و بلوارها توسط نیروهای خدمات شهری به‌صورت روزانه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آماده‌باش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری، تاکید کرد: برای رفع نازیبایی، تأمین نظافت و زیباسازی منظر شهری، نرده‌ها و جداول مسیرهای پرتردد به طور منظم و مداوم پاکسازی و شست‌وشو می‌شود.

دُر ادامه داد: شهرداری اهواز همکاری کامل را با مدارس جهت آماده‌سازی این مکان‌های آموزشی دارد، در همین راستا با همکاری سازمان زیباسازی نقاشی دیواری مدرسه مالک اشتر در منطقه پنج با مفهوم اقیانوس دانش انجام شد.

کد خبر 606800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.