کارلنسر خود را برای الکامپ 1401 آماده می‌کند

شما در چه کسب و کاری هستید؟ آیا با رویدادهای سالیانه حوزه کاری خودتان آشنایی دارید؟ در آنها شرکت کرده‌اید؟

پلتفرم فریلنسینگ و دورکاری کارلنسر، خود را برای الکامپ ۱۴۰۱ آماده می‌کند.

الکامپ چه رویدادی است؟

الکامپ مخفف عبارت Electronics ، Computer و E-Commerce است. این نمایشگاه برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ برگزار شد. بعد از گذشت یک دهه، به تدریج صنعت مخابرات و برق از نمایشگاه اصلی الکامپ جدا شدند و نمایشگاههای مستقلی را برگزار کردند.

حالا نمایشگاه الکامپ رویدادی سالیانه در صنعت کامپیوتر و الکترونیک است. امسال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا برگزار کننده این نمایشگاه است. نمایشگاه (در صورتی که باز هم عقب نیفتد)، در آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

شرکت‌ها و استارتاپ‌های داخلی و خارجی امکان ثبت نام و برپایی غرفه در این نمایشگاه را دارند. هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از طراحی، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارها در صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است.

در طول برگزاری این رویداد، فعالان صنعت دیجیتال در قالب سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، عملکرد سالیانه خودشان را در معرض دید مشتریان و سرمایه گذاران قرار می‌دهند. این کار علاوه بر جذب سرمایه مردمی باعث تشریک مساعی میان افراد متخصص و توسعه در زمینه الکترونیک و رایانه خواهد شد.

خدمات نمایشگاه الکامپ در سال ۱۴۰۱

خدمات نمایشگاهی به منظور معرفی هر چه بهتر کسب و کارها به شرح زیر است:

  • کتاب و ویژه نامه نمایشگاه: حاوی اطلاعات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و شرکت‌های مرتبط با این صنعت است که پس از نمایشگاه هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • غرفه سازی: جایگاهی برای حضور و معرفی شرکت‌های ثبت نام کننده است. هر شرکت میتواند طراحی و دکوراسیون خاص خودش را پیاده کرده یا از طراحی برگزارکنندگان نمایشگاه استفاده کند.
  • سالن‌های سمینار: این نمایشگاه محلی برای یادگیری و نشر دانش تخصصی حوزه کامپیوتر است. برای ارزش علمی آن، همایش‌ها و کارگاه‌هایی در ۱۲ سالن، آمفی تئاتر، تالار و جایگاه برگزار خواهد شد تا دانش فنی علاقمندان به این صنعت، به روز رسانی شده و با دستاوردهای جدید آشنا شوند.
  • تبلیغات محیطی: روشی کارآمد برای معرفی شرکت‌ها و جذب بازدیدکننده در محوطه نمایشگاه است. از این رو شرکتهای حاضر در این رویداد میتوانند نسبت به رزرو انواع تبلیغات محیطی در سطح نمایشگاه اقدام نمایند.
  • الکام پیج: ثبت نام در رویداد الکام‌پیچ به عنوان یکی از بخش‌های مهم و جانبی الکام استارز در نمایشگاه ۱۴۰۱ از ۱۱ تیرماه آغاز شده است. استارتاپ‌های دارای ایده‌های برتر در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در الکام پیج به رقابت می‌پردازند و خودشان را در معرض قضاوت داوران قرار می‌دهند.

کارلنسر خود را برای الکامپ 1401 آماده می‌کند

فواید شرکت در الکامپ

بازدید کنندگان، رقبا و همکاران را می‌شناسید

به راحتی می‌توانید داده‌ها را جمع آوری کنید و با همه بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه آشنا شوید. می‌فهمید که شرکت کنندگان بیشتر طرفدار کدام جلسات هستند و به کدام کارگاه‌ها چندان علاقه ندارند. همچنین شرکت کنندگان و فریلنسرها می‌توانند در مورد فرصتهای شغلی با غرفه داران گفتگو کنند.

غرفه داری خجالتی نباشید، در طول این رویداد از بازدید کنندگان سوال بپرسید تا به بازخوردهای ارزشمندی برسید. نظرسنجی‌های کوتاه، اطلاعات فوری در مورد علایق شرکت کنندگان را در اختیارتان قرار می‌دهد. انجام این کار در طول برگزاری نمایشگاه یک مزیت است، زیرا نرخ پاسخگویی بعد از برگزاری نمایشگاه را افزایش خواهد داد. نکته اینجاست که بیش از سه سوال نپرسید تا مخاطب را در فضای شلوغ نمایشگاه، خسته نکنید.

با ترندهای جدید آشنا می‌شوید

هر چقدر هم که در کسب و کارتان خبره باشید، باز هم نمی‌توانید تمامی ترندهای جدید را پیش بینی کنید. فناوری‌ها در حال تغییر دادن عملکرد کسب‌وکارها هستند. یک چیز همواره ثابت است و آن هم تغییر است. شاید تغییرات بسیار پرهزینه در فضای بازار شما رخ دهند و اگر غافل شوید می‌تواند تجارت شما را نابود کند.

کارلنسر با شرکت در رویدادهایی مانند الکامپ که افراد باهوش و همفکر در آن جمع می‌شوند، با ترندهای آتی آشنا شده و در نهایت سهم بازار را به رقبا نمی‌بازد.

برای شبکه سازی مناسب است

این نمایشگاه برای برقراری ارتباط با صاحبان سایر مشاغل در صنعت فناوری و وب، مفید است. الکامپ چهارمین کنفرانس بزرگ در ایران است که کارشناسان برتر فناوری را برای سخنرانی جذب می‌کند. حداقل ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند. افرادی که در اینجا ملاقات می‌کنید می‌توانند به منبعی عالی برای ارجاع تجاری تبدیل شوند یا فرصت‌های کاری جدیدی را پیش روی شما باز کنند.

با سرمایه گذاران ملاقات دارید

علاوه بر برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی، می‌توانید با سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری‌های سودآور هستند هم ملاقات کنید. اغلب رویدادهای فناوری و وب، معمولاً سرمایه‌گذاران را دعوت می‌کنند و جلساتی را با آنها برای صاحبان کسب‌وکار برگزار می‌کنند. شرکت در این نمایشگاه یکی از راه‌های جمع‌آوری سرمایه برای کسب‌وکارتان است تا در صورت نیاز، کسب‌وکارتان را ارتقا دهید.

در فضایی الهام بخش شرکت می‌کنید

ایده و مفهومی که در رویدادهای فناوری به اشتراک گذاشته می‌شود، فوق العاده هیجان انگیز است. شنیدن دستاوردهای دیگران می‌تواند به شما انگیزه دهد تا کارهای بیشتری انجام دهید و استراتژی آنها را در کسب و کار خودتان اعمال کنید.

به رهبر فکری تبدیل می‌شوید

با تجربه و اطلاعات زیادی که از این نمایشگاه به دست می‌آید، به طور خودکار به یک رهبر فکری در حوزه کاری خودتان تبدیل می‌شوید. سخنرانان این رویدادها از بهترین‌ها در صنعت خودشان هستند. یادگیری از آنها فرصت بسیار خوبی است چون به طور معمول دسترسی به آنها در جای دیگر آسان نیست.

با ابزارهای جدیدی برای تقویت کسب و کارتان آشنا می‌شوید

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ همیشه ابزارهای جدیدی دارند که قبلاً آنها را ندیده‌اید. اغلب اوقات این ابزارها در قالب اپلیکیشن یا یک ابزار بهره وری جدید عمل می‌کنند. گاهی اوقات شرکتها امکان دسترسی موقت به این ابزارهای جدید را به شما می‌دهند تا امتحانشان کنید. برخی فقط برای کسب تجربه و بازخورد کاربر می‌آیند تا بدانند که آیا باید بیشتر تلاش کنند و محصول را عرضه کنند یا نه؟

کارلنسر خود را برای الکامپ 1401 آماده می‌کند

به حل مسأله می‌پردازید

گاهی اوقات مشکلاتی وجود دارد که نیازمند تفکر خارج از چارچوب است. شرکت در اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت رسیدگی به چالش‌های احتمالی در کسب‌وکارتان را فراهم کند.

آمادگی کارلنسر برای شرکت در الکامپ ۱۴۰۱

کارلنسر یک پلتفرم فریلنسینگ حرفه ای برای استخدام دورکاری که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در ایران آغاز کرده است. ده ها هزار کاربر (فریلنسر و کارفرما) در این سایت مشغول برون سپاری و انجام پروژه های آنلاین هستند. کارلنسر یک سال بعد از تاسیس، ظاهر سایت را به طور کامل تغییر داد و امکانات مختلفی را به سایت افزود تا رابط کاربری را تقویت کند. یکی از مهم ترین این امکانات، امکان ساخت و فروش خدمت است. حالا هر دور روش کسب و کار یعنی ثبت پروژه توسط کارفرما و ساخت و فروش خدمت توسط فرلنسر در کارلنسر وجود دارد.

در این پلتفرم فریلنسینگ، امکان ارتقای پلن عضویت فریلنسرها و ارتقای پروژه کارفرما وجود دارد. همچنین آزمون مهارت فریلنسری هم به کارفرما کمک می‌کند تا فریلنسرهای خبره را انتخاب کند. هر فریلنسر با قبولی در آزمون مهارت، به مدال مهارت می‌رسد. فریلنسر می‌تواند چندین مدال مهارت را در پروفایل خودش ثبت کند.

همچنین امکان پرداخت امن هم باعث شده تا کارفرما و فریلنسرها از امنیت مالی پروژه‌ها اطمینان پیدا کنند. در صورتی که به پلتفرم های فریلنسینگ و کاریابی علاقه دارید، می‌توانید از غرفه کارلنسر در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱ بازدید کنید.

کد خبر 606794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.