مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۹ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر مثله کردن جسد همسر، حریق در کارگاه تولید چسب، حمله پلنگ وحشی به یک دامدار، احتکار ۲۰ میلیاردی لوازم خودرو در پایتخت و قتل مرموز پزشک طب سنتی در خانه‌ را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

رسیدگی به این پرونده از بهمن سال ۹۹ با مراجعه مرد ۳۰ ساله‌ای به اداره پلیس مبنی بر ناپدید شدن همسرش آغاز شد. وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من و مریم پنج سال پیش با هم ازدواج کردیم و هیچ مشکلی با هم نداشتیم. صبح روز گذشته مریم برای خرید از خانه خارج شد و پس از آن من سر کار رفتم اما وقتی برگشتم هنوز به خانه برنگشته بود. با تلفن همراهش تماس گرفتم که خاموش بود و بعد هر جایی که فکر می‌کردم ممکن است رفته باشد سر زدم و از دوستان و آشنایان هم سراغش را گرفتم اما خبری از او نشد. حالا هم نگران حال او هستم و فکر می‌کنم برایش اتفاقی افتاده باشد.

بیشتر بخوانید

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در کارگاه تولید چسب در رهنان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدثر تیموری، رئیس اداره محیط زیست شهرستان درگز اظهار کرد: یک دامدار درگزی که در حال چراندن گوسفندان خود در منطقه آذر نوشاد بود، مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار دپوی ۲۰ میلیارد ریال لوازم مصرفی خودرو خبر داد.

بیشتر بخوانید

بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ فریادهای "کمک کمک" مادر و دختر جوانی در یک آپارتمان در شرق تهران سکوت شبانگاهی محله را درهم شکست. دقایقی بعد، همسایه‌ها برای کمک‌رسانی به خانه آنها رفتند و جسد مرد جوانی که در سالن پذیرایی افتاده بود را مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در ساختمان درحال بازسازی واقع در محدوده دروازه تهران، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ علی مسعودجو، فرمانده انتظامی شهرستان باشت، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در روستای «آبدهگاه» از توابع شهرستان باشت، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 606789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.