جمع آوری بیش از ۳۰۰ معتاد متجاهر در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۱۰ هزار قطعه لوازم یدکی خودروی قاچاق و همچنین جمع‌آوری ۳۴۷ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان به دو عملیات پلیس شهرستان ری در شبانه‌روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: مأموران فرماندهی شهرستان ری در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز، از دپوی مقادیر فراوانی لوازم یدکی قاچاق در یکی از انبارهای واقع در محدوده خاور شهر مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان رسیدگی به این پرونده مالک انبار کالا مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: مأموران پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی اقدام به هماهنگی با مقام قضائی کرده و با اجرای عملیاتی اقدام به بازرسی از این انبار کردند که در جریان آن ۱۰ هزار عدد انواع لوازم یدکی خودروهای لوکس که فاقد مجوزهای قانونی و قاچاق بودند، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در این رابطه دو متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: محل انبار کالا نیز با دستور قضائی پلمب شد. همچنین ارزش اموال کشف شده نیز مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفت که ارزش ریالی آن در حدود ۱,۰۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

جمع آوری ۳۴۷ معتاد متجاهر در جنوب تهران

جلیلیان از جمع‌آوری ۳۴۷ معتاد متجاهر در محدوده این شهرستان خبر داد و گفت: در پاسخ به درخواست‌های مردمی در خصوص تردد معتادان متجاهر در برخی از مناطق محدوده شهرستان ری، طرح جمع‌آوری این افراد به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز ۳۴۷ معتاد متجاهر از سطح معابر و پارک‌ها که اکثریت آنها دارای سوابق متعدد سرقت بودند جمع‌آوری شده و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

کد خبر 606781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.