ارزانچی، بزرگترین فروشگاه سرویس روتختی در ایران

اتاق خواب محل آرامش و امنیت برای هر فردی محسوب می شود. پس از یک روز شلوغ و پرکار،استراحت کردن در اتاق خواب باعث تجدید قوا و از بین بردن خستگی می شود.

طراحی داخلی و دیزان اتاق خواب برای هرکسی متفاوت است. افراد با سلیقه های مختلف سبک های متفاوتی را انتخاب می کنند تا از محیط اتاق خواب خود آرامش دریافت کنند. یکی از اجزایی که تاثیر زیادی بر احساس خوب می گذارد، تخت و سرویس روتختی است. با توجه به اینکه همه در طول شب روی تخت استراحت می کنند تا خستگی روزانه را رفع کنند، داشتن تخت خوابی راحت و آرام اهمیت بسیار زیادی دارد. تشک مناسب و سرویس روتختی مرغوب نقش اصلی را در ایجاد شرایط راحت خواب ایفا می کنند. شما می توانید سرویس روتختی خود را از ارزانچی خریداری کنید.

اجزا مختلف سرویس روتختی

در گذشته از لحاف و تشک های سنتی و دست دوز برای خواب استفاده می شد، اما امروزه با افزایش جمعیت و تغییر در سبک زندگی و فرهنگ مردم، فضای مناسبی برای سرویس های روتختی ایجاد شد. روتختی نیز به دلیل تنوع بالایی که دارد در چند دهه اخیر به یکی از کالاهای خواب محبوب تبدیل شده است.

سرویس روتختی شامل چند تکه دوخته شده از پارچه های ملافه ای برای استفاده در هنگام خواب می شوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاور لحاف

کاور لحاف کیسه ای است که توسط پارچه ملحفه ای دوخته شده و یک ملحفه لایت داخل آن قرار می گیرد. جهت سهولت در جدا شدن و شست و شو این کاورها معمولاً به صورت زیپ دار یا دکمه ای دوخته می شوند. به طور معمول اگر کاور لحاف استاندارد باشد در گوشه های داخلی دو بند برای گره زدن کاور به بندهای لحاف قرار می گیرد تا لحاف داخل آن جابجا نشود. جنس کاور باید نرم و لطیف باشد تا حس خوبی هنگام خواب منتقل کند. این کاور معمولاً در طرح های ساده و سه بعدی در بازار عرضه می شود.

لحاف یا لحاف لایت

ارزانچی، بزرگترین فروشگاه سرویس روتختی در ایران

لحاف با پر کردن داخل پارچه ملحفه با الیاف پشم شیشه یا هر الیافی که مورد تایید است ایجاد می شود. برای اینکه محتویات داخل آن از کاور جدا نشود، آن را به کاور می دوزند تا امکان حرکت و جابجایی الیاف داخل آن از بین برود. معمولاً یک سمت لحاف طرح دار است تا در قسمت رویی قرار گیرد و نمای خود را داشته باشد، اما اگر هر دو طرف لحاف ساده و بدون طرح باشد به آن لحاف لایت می گویند. چهار گوشه لحاف لایت بندهایی قرار می گیرد تا به کاور گره زده شود و داخل آن جابجا نشود. برخی از انواع دیگر لحاف لایت توسط دکمه به کاور وصل می شود.

ملحفه تشک

ملحفه تشک قطعه ای است که بعنوان روکش تشک استفاده می شود. این ملحفه در انواع کشدار یا دودوزی شده موجود است. استفاده از محلفه تشک کشدوز راحتتر است و از آن استقبال بیشتری می شود، زیرا به دلیل داشتن کش با تشک چفت می شود و سختتر جدا می شود. ملحفه دوردوزی شده را می توان با استفاده از چند سنجاق به تشک فیکس کرد تا حتی الامکان از جابجایی آن جلوگیری شود.

روبالشتی

تعداد روبالشتی در سرویس های روتختی مختلف، متفاوت است. روبالشتی کاوری است که بالشت را پوشش می دهد. هدف استفاده از روبالشتی حفظ نظافت و پاکیزگی بالشت و زیبایی آن است. روبالشتی باعث می شود که بالشت شما همیشه تمیز و پاکیزه باشد، زیرا در صورت آلودگی، شست و شوی راحتی دارد و نیاز نیست با هربار کثیف شدن کل بالشت را بشویید و الیاف آن را به مرور زمان از بین ببرید. همچنین، روبالشتی در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود که با سبک اتاق خواب و ترکیب رنگ انتخابی ست شود و ظاهر قشنگی به اتاق خواب ببخشد.

روبالشتی معمولاً زیپ دار یا دکمه دار دوخته می شود تا به راحتی برای شست و شو جدا شود. جنس پارچه روبالشتی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا این قسمت از سرویس رو تختی در تماس مستقیم با پوست صورت است و مهم است که آسیبی به پوست وارد نکند و یا آلوده نباشد. به دلیل شست و شوی بالایی که دارد، معمولاً مقاوم تر از سایر قطعات سرویس روتختی است تا به مرور زمان قوام و بافت خود را از دست ندهد. روبالشتی در سایزهای متفاوتی تولید می شود، اما ابعاد استاندارد معمولاً ۷۰ در ۵۰ است.

روکوسنی

ارزانچی، بزرگترین فروشگاه سرویس روتختی در ایران

تعداد کوسن در سرویس روتختی متفاوت است. البته بودن کوسن در تمام سرویس ها اجباری نیست و تنها برخی از سرویس ها برای جلوه بیشتر و زیبایی چند کوسن دارند. روکوسنی ها در ابعاد مربعی که معمولاً ۵۰ در ۵۰ یا ۴۰ در ۴۰ هستند تولید می شوند. جنس الیاف داخل کوسن متفاوت است، اما به طور معمول از الیاف نرم استفاده می کنند تا حس خوبی از تماس با آن ایجاد شود. روکوسنی در طرح و رنگ مختلف تولید می شود تا با سبک و ترکیب رنگ فضای داخلی اتاق خواب ست شود.

سرویس روتختی خود را از بزرگترین فروشگاه روتختی ایران خریداری کنید

با توجه به کاربردی که سرویس روتختی در حفظ زیبایی و نظافت تخت خواب دارد، فروشگاه های آنلاین و حضوری زیادی اقدام به تولید و عرضه این محصول. فروشگاه ارزانچی با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه کالای خواب به صورت حضوری، فعالیت خود را در فضای مجازی نیز آغاز کرده با بتواند دسترسی راحتتری برای هموطنان ایجاد کند.

محصولاتی که می توان از طریق ارزانچی تهیه کرد شامل ست کامل خواب (لحاف، روتختی، روبالشی و روکوسنی) می شود که به صورت پکیج کامل و یا تک در اختیار هموطنان قرار می گیرد. در بازار پررقابت کالای خواب، ارزانچی شرایط منحصر به فردی را برای خرید تامین کرده است که می توان به حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده، امکان سفارشی سازی محصولات با طرح و رنگ دلخواه، خرید در سایزهای استاندارد و غیر استاندارد، کیفیت بالای دوخت و پارچه، قیمت منصفانه، خرید حضوری در بازار تهران و تنوع بالا مدل ها اشاره کرد.

انواع سرویس های روتختی در ارزانچی موجود و قابل سفارش است. از جمله می توان به سرویس روتختی اسپرت، نیمه اسپرت، ساده و ترکیبی، عروس، هاوایی، بچه گانه، سنگی، سلطنتی، کلاسیک و هتلی اشاره کرد. با عرضه همه طرح و رنگ های سرویس روتختی، ارزانچی نیاز تمام خانواده های ایرانی را برطرف می کند.

برای رفاه هرچه بیشتر هموطنان و داشتن خرید بهتر و آگاهانه، می توانید قبل از ثبت هر سفارش از مشاوره رایگان تخصصی برای تهیه روتختی بهره مند شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که علیرغم افزایش قیمت حمل و نقل به تمام نقاط ایران، محصولات ارزانچی به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می شوند.

کد خبر 606772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.