آخرین فرصت به تیم‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌ها

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه‌ای تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان به باشگاه‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات مهلت داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از اینکه سازمان لیگ فدراسیون والیبال در فروردین ماه سال جاری داشتن سالن‌های استاندارد برای میزبانی در لیگ برتر را از الزامات اعلام کرد، علاوه بر سالن‌های فدراسیون والیبال و خانه والیبال در تهران، سالن غدیر در ارومیه و سالن اختصاصی شهداب در یزد، سالن آیت‌الله خاتمی در اردکان نیز اقدام به استانداردسازی و تهیه کفپوش استاندارد والیبال کرد و مقرر شد مسابقات لیگ برتر سال ۱۴۰۱ در چهار شهر تهران، ارومیه، یزد و اردکان (در صورت تأیید بازرسان) برگزار گردد.

با درخواست استانداری‌ها، ادارات کل ورزش و جوانان و مسئولین مردمی و ورزشی کشور مبنی بر دادن فرصت بیشتر به تیم‌هایی که سالن‌هایی با کفپوش معلق (پارکت) دارند، برای خرید کفپوش‌های استاندارد گرفلور و موافقت مسئولان فدراسیون جهت ارج نهادن به حضور تماشاگران و علاقمندان والیبال و استفاده تیم‌ها از امتیازات میزبانی در راستای رشد و اعتلای والیبال در سراسر کشور، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای با میزبانی تمامی تیم‌ها که سالن آنها دارای کفپوش معلق و دیگر استانداردها است و فقط فاقد روکش کفپوش استاندارد باشند، برای حضور در مسابقات لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری تا پایان نیم فصل اول (نهم آذرماه) جهت برگزاری مسابقات فوق‌الذکر موافقت گردد. بدیهی است، در صورت عدم نصب کفپوش استاندارد FIVB بعد از مهلت مقرر فدراسیون در خصوص شهرهای میزبان رأساً تصمیم‌گیری می‌کند.

همچنین بدیهی است از میزبانی تیم‌هایی که دارای شرایط فوق نباشند، از ابتدای فصل جلوگیری به عمل خواهد آمد.

متن کامل اطلاعیه سازمان لیگ به قرار زیر است:

پیرو مذاکرات و جلسات برگزار شده با نمایندگان باشگاه‌ها، به منظور احترام به حقوق باشگاه‌ها و حفظ سلامت حرفه‌ای بازیکنان ارزشمند و برجسته تیم‌های ملی به عنوان سرمایه‌های ملی و باشگاهی والیبال کشور عزیزمان ایران مقرر گردید با میزبانی تیم‌هایی که سالن آنها دارای کفپوش معلق و دیگر استانداردها می‌باشد و فقط فاقد روکش کفپوش استاندارد می‌باشند برای حضور در مسابقات لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری تا پایان نیم فصل اول (نهم آذرماه) جهت برگزاری مسابقات فوق‌الذکر موافقت گردد. بدیهی است، در صورت عدم نصب کفپوش استاندارد FIVB بعد از مهلت مقرر فدراسیون در خصوص شهرهای میزبان رأساً تصمیم‌گیری می‌نماید. لازم به ذکراست، شهرهای تهران، یزد، ارومیه دارای زیر ساخت و کفپوش استاندارد می‌باشند و تاییدیه میزبانی مسابقات را دریافت کردند.

سایر شهرها دارای زیر ساخت استاندارد ولی فاقد کفپوش استاندارد FIVB هستند.

کد خبر 606752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.