منطقه پرتردد وین اتریش بهسازی می‌شود

یک کمپین بازسازی جدید در پایتخت اتریش در حال گسترش است که دستاورد آن مقابله با جزایر گرمایی، توسعه اتصال مسیرهای دوچرخه‌سواری و افزایش فضاهای عمومی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات وین اعلام کردند که خیابان پرتردد شهر با نام شولگاسه ( Schulgasse) را برای توسعه بازار کشاورزان بازسازی خواهند کرد. این پروژه خواستار کاشت درخت و مسیرهای دوچرخه‌سواری با هدف مقابله با جزایر گرمایی محلی است و در عین حال به جای زیرساخت‌های خودرو، فضای عمومی آرام‌بخش برای ساکنان ارائه می‌دهد.

این پروژه بخشی از ابتکار شهر برای استفاده بیشتر از سطح خاک منطقه و تغییر جابه‌جایی محلی از خودروها به سمت حمل‌ونقل عمومی است. هدف اصلی پروژه، تأمین رضایت عابران پیاده و ایجاد فضای سبز بیشتر است. این کمپین شامل احداث بزرگراه دوچرخه‌سواری و حتی برنامه‌ای برای پیمایش در محیط شهری پایتخت اتریش است.

منطقه بازسازی‌شده بازار دارای غرفه‌های بیشتری برای فروشندگان خواهد بود و پیرامون آن مسیرهای دوچرخه‌سواری و خیابان‌های بدون ترافیک خواهد بود. ساخت‌وساز در مارس ۲۰۲۳ آغاز می‌شود و قرار است در نوامبر همان سال به پایان برسد.

یکی از تغییرات بزرگ منطقه این است که خیابان شولگاسه تبدیل به یک ناحیه بدون خودرو خواهد شد که هم برای عابران پیاده و هم برای دوچرخه‌سواران مجهز می‌شود. بر اساس بیانیه این شهر، ۴۳۰ متر زیرساخت جاده جدید به وجود خواهد آمد.

منطقه بازسازی شده به فواره‌های آب مجهز خواهد شد. علاوه بر این، کل منطقه با ۳۵ درخت جدید و باغچه گل پوشانده خواهد شد تا به جذب ذرات ریزگرد و غبار و کاهش اثرات جزایر گرمایی در منطقه پرجمعیت شهری کمک کند.

بازار پر جنب و جوش این منطقه نیز تا خیابان‌های اطراف توسعه خواهد یافت. ۴۸ غرفه فروش میوه، سبزیجات، گل، پنیر، سوسیس و محصولات دیگر به این بازار اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، شهر قصد دارد منطقه را با کاشی‌های روشن و رنگی بازسازی کند که به آب باران اجازه می‌دهد که به جای انتقال به سیستم فاضلاب به داخل زمین تخلیه شود.

منطقه پرتردد وین اتریش بهسازی می‌شود

کد خبر 606743

برچسب‌ها