اطلاعاتی درباره قیمت پیکسل واچ گوگل فاش شد

جزئیات مربوط به قیمت پیکسل واچ گوگل پیش از رونمایی رسمی فاش شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت گوگل ششم اکتبر ۲۰۲۲ با برگزاری رویدادی اولین ساعت هوشمند خود به نام پیکسل واچ را در کنار گوشی‌های هوشمند پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. اخیراً جزئیات مربوط به قیمت پیکسل واچ قبل از معرفی رسمی این محصول در دسترس قرار گرفته است. گواهی FCC این دستگاه نشان می‌دهد که در سه نسخه عرضه خواهد شد: یکی از مدل‌های این دستگاه فقط از اتصال وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند در حالی که دو مدل دیگر با پشتیبانی از LTE عرضه خواهند شد.

قیمت نسخه وای‌فای پیکسل واچ گوگل در بازار اروپا احتمالاً بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ یورو خواهد بود؛ شایعات قبل نیز حاکی از آن است که مدل LTE این دستگاه در ایالات متحده با قیمت ۳۹۹ دلار فروخته خواهد شد. در حال حاضر، جزئیات مربوط به قیمت مدل LTE در بازار اروپا در دسترس نیست. طبق گزارش‌ها، ساعت هوشمند گوگل از صفحه‌نمایش OLED دایره‌ای و تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ به همراه ۱.۵ یا دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و سیستم‌عامل WearOS بهره می‌برد.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که پیکسل واچ از دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی خواهد کرد و اپلیکیشن‌های این شرکت از جمله سرویس نقشه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در حال حاضر، اطلاعات از ظرفیت باتری پیکسل واچ در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود با هر بار شارژ بتوان تا یک روز کامل با آن کار کرد.

کد خبر 606732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.