تصویب نام‌گذاری ۷ معبر نامگذاری معابر در شهر تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: نام‌گذاری هفت معبر، یک پل و دو بوستان در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _سه‌شنبه بیست و نهم شهریورماه_ در نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در بررسی چهاردهمین صورت‌جلسه کمیسیون نام‌گذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران روی میز بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت، اظهار کرد: هفت معبر، یک پل و دو بوستان نامگذاری جدید خواهد شد که بر این اساس کوچه یوسفی در منطقه ۹ حدفاصل بزرگراه یادگار امام تا کوچه فارمیان به نام شهید آقا علی میرزایی نامگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود کوچه عالمی در منطقه ۱۰ محدوده خیابان قصرالدشت به نام شهید فرهاد دالایی نام‌گذاری شود، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود کوچه آزاد در منطقه ۱۰ ابتدای خیابان خوش جنوبی به نام شهید عزیز کسب‌کار نام‌گذاری شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: بوستان بدون نام در منطقه ۱۵ در محدوده خیابان خاوران به نام شهیدان زینال حسینی نام‌گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: یک بوستان بدون نام دیگر در محدوده بزرگراه خاوران و امام علی (ع) در منطقه ۱۵ به نام شهید مهدی ضیغمی کاشانی نام‌گذاری شده و کوچه نهاوندی در منطقه ۱۵ در محدوده خیابان خاوران نیز به نام شهید حسین رضاخان‌نجاد نام‌گذاری می‌شود.

معدنی‌پور با بیان اینکه کوچه بیست و یکم غربی در منطقه ۲۱ در محدوده تهرانسر به نام شهید علی محمودی نام‌گذاری می‌شود، افزود: معبر بدون نام در منطقه ۲۲ حوالی دریاچه شهدای خلیج فارس به نام شهید مجید سلیمی‌زاده نام‌گذاری خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود خیابان پرواز در منطقه ۲۲ به نام شهید فرهاد مروتی نام‌گذاری شود و پل بدون نام در منطقه ۲۲ در تقاطع بزرگراه شهید خرازی و آیت الله مهدوی کنی به نام شهید محسن نقیبی نام‌گذاری شود.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رأی خود تغییر نام این هفت معبر، یک پل و دو بوستان را به تصویب رساندند.

کد خبر 606657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.