چالش‌های پیاده‌روی اربعین آسیب‌شناسی شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست می‌کنم شهرداری تهران برای موضوع اربعین و مراسم مشابه، بحث آسیب‌شناسی را برای خود و جهت ارائه به صحن شورای اسلامی شهر انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی، امروز سه‌شنبه _بیست‌ونهم شهریورماه_ طی تذکری در صحن شورای اسلامی شهر تهران با تشکر از شهرداری تهران و تمام خیران و موکب‌داران که تلاش ویژه‌ای در ایام اربعین داشتند، اظهار کرد: بنا به فرموده و تأیید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امسال یکی از باشکوه‌ترین مراسم جهان تشیع برگزار شد.

وی ادامه داد: در این راستا باید از هر شخصی به هر نحوی که در این مجموعه تلاش کرده است، تقدیر شود. برادران عراقی با توجه به سختی‌ها، گرفتاری‌ها و رنج‌هایی که دارند، اما در کوتاه‌مدت میزبان ۲۰ میلیون زائر در یک محدوده کوچک جغرافیایی بودند که کار بسیار سختی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای مثال مراسم روز غدیر در تهران با آن همه امکانات، با مشکل برگزار شد و کشور عربستان با سرمایه، تجهیزات و زیرساخت، هر سال تنها میزبان حدود سه میلیون زائر می‌شود که باز هم با گرفتاری و مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شود، اما کشور عراق میزبان شایسته‌ای است.

وی تصریح کرد: تلاش تمام افراد، دولتمردان، علما و مراجع عراق که اجازه ندادند، بعضی از موضوع‌های داخلی این کشور، راهپیمایی عظیم اربعین را تحت‌الشعاع قرار دهد، قابل تقدیر است.

علوی افزود: درخواست دارم شهرداری تهران برای موضوع اربعین و مراسم مشابه، بحث آسیب‌شناسی را برای خود و جهت ارائه به صحن شورای اسلامی شهر انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دوستان در شهرداری با توجه به درگیر بودن با موضوعات اربعین، به‌خوبی می‌توانند آسیب‌شناسی لازم را برای مشکلات به‌وجود آمده جهت اصلاح در دوره‌های بعدی استخراج کنند. ممکن است با تغییر مدیران یا گذشت زمان، برخی از این مشکلات پنهان مانده و فراموش شود و در دوره‌های بعدی این اتفاق‌ها تکرار شود.

کد خبر 606626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.