برگزاری باشکوه‌ترین اربعین حسینی در سال ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امسال بعد از دو سال دوری و تعطیلی به دلیل شرایط شیوع کرونا شاهد برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی اربعین حسینی از سوی مسلمانان به ویژه مردم ایران اسلامی در این رویداد بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با نثار درود به شهدای انقلاب و امام شهیدان ضمن گرامیداشت اربعین حسینی و با اشاره به ابعاد واقعه بزرگ پیاده‌روی اربعین بر اساس تعبیر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: چند روزی بیشتر از حرکت معجزه‌گونه اربعین حسینی نگذشته است، امسال بعد از دو سال دوری و تعطیلی به دلیل شرایط شیوع کرونا شاهد برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی اربعین حسینی از سوی مسلمانان به ویژه مردم ایران اسلامی در این رویداد بودیم که درنهایت به یک اجتماع بزرگ و میلیونی انجامید.

وی ادامه داد: تمام شهروندان، هیئت‌ها، موکب‌ها و دستگاه‌ها جهت خدمت‌رسانی در این زمینه تلاش کردند تا مقدمات حضور ۲۱ میلیون نفری زائران عتبات را فراهم کنند و با این اقدام بزرگترین حرکت جهانی را شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم تا همیشه این توفیق باشد تا در این حرکت‌های زیبا شرکت کنیم و بتوانیم نشان دهیم که اسلام و مسلمانان زنده هستند، اگر چه بسیاری تلاش می‌کنند تا با حمله و دستاویز قرار دادن مسائلی ابعاد این حرکت بزرگ دیده نشود و سعی دارند تا با رفتار تفرقه‌افکنانه پوششی برای چنین حرکت معجزه‌گونه‌ای باشند.

وی افزود: به تاسی از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تمام افراد را تواصی به صبر و به ویژه تواصی به حق می‌کنم تا حق را ببینیم و آن را با مسائل دیگری آلوده نکنیم.

چمران تصریح کرد: از تمام مدیران و افرادی که از بدنه مدیریت شهری در امر خدمت‌رسانی به زائران حسینی شرکت کردند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 606620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.