تداوم جریان خدمت در منطقه یک شهرداری نجف‌آباد

مدیر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد با اشاره به انجام پروژه‌های شاخص در سطح منطقه، گفت: عملیات عمرانی پروژه‌های شاخص منطقه یک شهرداری با قوت در حال پیشرفت است.

محمدرضا کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه عملیات عمرانی جریان خدمت در نجف‌آباد با قوت در حال رشد شهر و خدمت به شهروندان است، اظهار کرد: طی یک سال اخیر و تغییر مدیریت شهری نجف‌آباد اتفاقات خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم شریف نجف‌آباد انجام شده است.

وی افزود: در تمام مناطق پنج‌گانه شهرداری نجف‌آباد پروژه‌های شاخصی وجود داشته است و شاهد پیشرفت خوب این پروژه‌ها با تلاش نیروهای جهادی شهرداری و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به شهروندان هستیم.

مدیر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: در این منطقه عملیات اجرایی بوستان زندگی از پل زندگی تا بوستان خدمت در دو فاز در دست اجرا است که فاز یک از پل زندگی تا سرداب ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و فاز دوم نیز از سرداب تا بوستان خدمت به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در مرحله مناقصه قرار دارد.

کتابی از پیشرفت ۱۲ درصدی تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو خبر داد و تصریح کرد این پروژه با مساحت ۱۸۵ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و یکی از پروژه‌های شاخص و مؤثر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد است؛ جابه‌جایی تأسیسات و معارضات پروژه بر عهده شهرداری و مابقی در تعهد اداره راه است.

وی ادامه داد: فاز یک نورپردازی پل زندگی به طول ۲۵۰۰ مترمربع و هزینه ۴۰ میلیارد ریال با ۳۵ درصد پیشرفت، تکمیل عملیات اجرایی فاز یک ساختمان باغ بهشت با هزینه ۳۵ میلیارد و ۱۳۰۰ متر مربع با پیشرفت ۸۰ درصدی و عملیات اجرایی فاز یک ساختمان باغ ایرانی با مساحت یک‌هزار مترمربع و هزینه ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه یک شهرداری نجف‌آباد است.

مدیر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز یک دسترسی جنوبی آرامستان جدید ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: این پروژه به مساحت ۲۵ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال با تلاش شبانه‌روزی مدیریت شهری در حال پیشرفت است.

کتابی گفت: از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه یک شهرداری نجف‌آباد، ایمن‌سازی نرده‌های عرشه پل زندگی است که از مرحله طراحی عبور کرده و مناقصه این طرح در حال برگزاری است. اعتبار این پروژه پنج میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های محله‌محوری نیز در سطح منطقه یک در حال انجام است، افزود: زیرسازی معابر انتهای خیابان فرخی و فرعی‌ها، فرعی‌های خیابان آیت‌الله حججی به مساحت ۵۰۰۰ هزار مترمربع، خاکبرداری و خاک‌ریزی به میزان ۲۵ هزار مترمکعب، آسفالت معابر خاکی به میزان ۱۵ هزار مترمربع، روکش آسفالت معابر به مساحت ۷۴ هزار مترمربع، لکه‌گیری معابر به میزان ۴۰۰ تن و اجرای پروژه ضلع شرقی مسیر کوچه باغ زندگی از جمله این پروژه‌ها است.

کد خبر 606612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.