طرح استقبال از مهر در منطقه ۹ کرج اجرا شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای طرح استقبال از مهر در این منطقه خبر داد و گفت: طرح استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های کرج با هدف پاکسازی محیط‌های اطراف این اماکن اجرا شده است.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه ۹ شهرداری کرج، اظهار کرد: در اجرای این طرح عملیات پاکسازی، رنگ‌آمیزی، لکه‌گیری و مرمت آسفالت حیاط مدارس و مراکز تحصیلی و آموزشی محلات مختلف انجام شد.

وی تصریح کرد: طرح استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های کرج با هدف پاکسازی محیط‌های اطراف این اماکن اجرا شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج افزود: ترمیم و بهسازی پل‌های عابر پیاده مقابل مدارس، پاکسازی و نظافت، شست‌وشوی محوطه توسط واترجت، ضدعفونی تمام اتاق‌ها و محوطه، رنگ‌آمیزی ترافیکی نقاشی و طراحی محیط، رنگ‌آمیزی جداول، گل‌کاری و آرایش درختان، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه‌گیری آسفالت پیاده‌روها و معابر اطراف مدارس، نصب زیرمخزنی ۲۰ متری رسالت جنب دیوار مدرسه اسپرورین و شست‌وشوی پل‌های عابر پیاده از جمله اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح استقبال از مهر بوده است.

وی ادامه داد: گذرگاه‌ها و خیابان‌هایی که خط‌کشی و نوشتار آن‌ها کمرنگ یا بی‌رنگ شده بود نیز شناسایی، دوباره نویسی و خط‌کشی شد.

یگانی با تاکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه‌ای برای ارتقای ضریب امنیت عابران پیاده پیش‌بینی شود، خاطرنشان کرد: افزایش ضریب امنیت عابران پیاده از اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌های مربوطه با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

کد خبر 606596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.