آتش‌بس شجاع و کی‌روش در اتریش+عکس

سرمربی تیم ملی ایران روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای انتخاب بازیکن، ملاکی جز کیفیت در نظر ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی بود که دعوت او به تیم ملی تعجب فوتبال‌دوستان را به همراه داشت، چراکه به نظر می‌رسید کارلوس کی‌روش به دلایلی از انتخاب این بازیکن اجتناب کند اما سرمربی تیم ملی ایران روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت: چرا فکر کردید آن‌ها (خلیل‌زاده و صادق محرمی) را دعوت نمی‌کنم؟ تنها به موفقیت تیم ملی در جام جهانی فکر می‌کنم و هیچ هدف دیگری ندارم. هر بازیکنی که خوب و آماده باشد دعوت می‌شود، نه تنها با بازیکنان تیم ملی بلکه با مربیان قبلی هم هیچ مشکلی ندارم.

اما پس از برگزاری اردوی تیم ملی در اتریش، ارتباط دوستانه شجاع خلیل‌زاده با این سرمربی در تمرینات تیم ملی خبر از تصمیم جدی کی‌روش برای تغییر دیدگاه می‌دهد. هر چند علاوه بر این موضوع می‌توان گفت عملکرد مناسب زوج کنعانی و خلیل‌زاده در زمان اسکوچیچ سبب شده تا وی در آستانه جام جهانی دست به تغییر ترکیب برنده تیم نزند.

بدون تردید تجربه کی‌روش از حضور روی نیمکت ایران می‌تواند شانس تیم کشورمان برای موفقیت در جام جهانی را افزایش دهد. این احتمال وجود دارد که به دلیل نزدیکی بازی‌های جام جهانی و قرارداد کوتاه‌مدت وی با فدراسیون، کی‌روش برای تغییر نسل فوتبال ایران در این برهه برنامه‌ای نداشته باشد و ترجیحاً به آتش‌بس با این بازیکن و حتی چند مهره دیگر ادامه خواهد داد.

آتش بس شجاع و کی‌روش در اتریش+عکس

کد خبر 606595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.